Sunday, August 8, 2010

Cintamu LeB-LeB di Bajuku...♥

Semalam ada budak kena tinggal dengan hubby dia...aku laa tu..Speckybee pegi Colombo dengan kawan2 dia, menghadiri Asean Festival. Aku nk ikut memula, tapi kesihatan xbape mengijinkan..biasalah, pompuan punya penyakit bulanan.So, aku hadap tenet jelah satu hari semalam.

Jeles la jugak,pasal dgr kata kali ni fest tu cam agak gempak skit.Ade menari2 traditional Malaysia. Diterbangkan khas dari Malaysia.Aku suh Speckybee ambik gambar, tp haremmm xde pun dia ambik.Nasib baik dia bawak balik ni....ngehehe!



Kah! Kah! Kah!
memula aku skit punya ketawa tgk baju ni.cam baju tido Uyin je..ade bintat2 love tu..
Tapi, 2-3 kali pandang, lawa pulak...mekacih bang... (dan2 tu aku panggil abg eh..cit!)


Tengok...ade leb leb...tak tahan tul...lomentik loba2 wa cakap lu!



Designed with love,
produced with passion,
please use with care...
erk!! ada unsur perli disitu..maybe sebab kes senduk patah agaknya..



Waaa..ade 2kolar laa...jakunnya aku....

Mekacih sayang....beli kt I baju ada leb-leb...I lebiuuu...Nanti I cari baju leb2 kt U jugak ye..boleh kita 3-3 org anak beranak pakai baju leb-leb sesama...

notobulukaki~I ingat,time I pakai baju ni,tambah dgn aksesori telinga rabbit Uyin,mesti I lg kiut kan? ngehehehe...!

20 comments:

Sitisifir10 said...

Boleh tak nak tumpang ketawa...mintak2 awak sanggup pakai

Kancilbiru said...

leb leb...bought with leb...speckybee tak cakap sekali i lebiu hehehe....

aNiS tHe BumbleBee said...

kak sitisifir~hehe..insyallah..sy akan pakai ptg ni..sebab dia beli dgn penuh kasih syg,jadi sy pun akan pakai dgn penuh kasih syg..hihihi..

aNiS tHe BumbleBee said...

kancilbiru~dia ckp..tp guna bahsa isyarat je..maluu...wink!wink!

mar said...

mesti sooooo cute kalo akk pakai..
hahahaha..

miss said...

beli aku satu anis....

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

comei gak eh..

mmg made from sri lanka ke ?

bubblesphoto said...

ha2, sgt comel!

i pon ade bj love2..tp i beli sendiri, nk harap laki beli...blom ber laki..

bf? jgn harapan la plak...
:-)

GaDis CoMeL said...

hamboii.. hamboii.. hamboii.. romantik sungguh suami beliau.. siap beli baju leb-leb lagi.. hmmm.. petanda nak bg adik kat uyin kot? keh3x.

ainiayu said...

kenapa rasa cam nk gelak je ye...hahahaha...tk pe la....yg penting dia ingat nk beli....:D

aNiS tHe BumbleBee said...

mar~hahhaa!sangat laaaa...

aNiS tHe BumbleBee said...

azrina~ comei eh?bukan made in sri lanka,luar punya.

aNiS tHe BumbleBee said...

as~ nnti aku try cari kt hg key..

aNiS tHe BumbleBee said...

bubblephoto~ ade eh?wah, nnti boleh lah kita buat group baju leb-leb.hihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

gadiscomel~ahahaha! rilex dulu..adik uyin baru je pas meninggal 2bulan lepas.lepak luuuu....

aNiS tHe BumbleBee said...

kak aini~kihkihkih! tulah.xpalah..janji dia ingat laa nk beli.

GaDis CoMeL said...

innalillah.. tak pe, cool dulu. nanti bagi uyin adik cpt2 ye. hihi.

fabulous.farah said...

cute jer nampak baju tu..huhu

aNiS tHe BumbleBee said...

gadiscomel~tulah..lepak dulu..ada dia nk jemaah dgn anak hg kut.kekeke!

aNiS tHe BumbleBee said...

farah~haha..cute dan ada terselit unsur2 lawa romantis.ceyyyh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...