Friday, February 19, 2010

KoRaNg PeRnaH KeNa RaBa???

Time zaman2 aku stadi dulu, aku selalu sgt travel sorang2.. Lepas je SPM, aku dpt UiTM Segamat, so selalu je travel dari Johor ke Kedah seorang diri. Pestu, degree pulak, dari Terengganu ke Kedah.. Jadi perkara tu menjadi kebiasaan aku. Cuma aku kena sentiasa berwaspada, maklumla kan anak dara jalan sensorang, cun pulak time tu...bahaya la kan?? huakakakaa!!

Cam biasa, aku mmg akan pakai jean.Then aku akan selitkan pisau lipat rambo dlm poket seluar. Nk jadi cerita, dari UiTM dungun, aku kena pegi ke K.Terengganu utk dapatkan bas express ke Kedah. Bas dari K.Terengganu ke Kedah plak, malam aje ada.So, aku akan smpai ke Kuala Terengganu petang, dan lepak lah surau smpai ke malam.. Cukup time naik bas, aku pun naik.

Terkedek2 aku mencari no.tempat duduk aku. Sampai aje kt seat, aku tgk, ade 1 sweater kaler merah kt situ. Eishhh...sape punye lak ni??? Aku fikir, maybe ade org kt sebelah seat aku ni, so aku tunggu aje lah. Sampai time bas nk jalan, xde pulak org dtg pun! aku campak ajelah baju tu kt seat depan.huhu~

Pestu bas pon jalan....aku main2 game dulu, tetiba aku rasa mengantuk gila2...aku mimpi...kain merah tu, sebenarnya kepunyaan sorang pompuan yg pernah mati dlm bas..Pestu pompuan tu lambai2 aku...pestu aku terjaga...pening2...muka pompuan rambut panjang pakai baju merah tu still lagi terbayang2.... aku pun ckp lah dlm hati.. "kesian ko...aku sedekah al fatihah lah kt ko ye..." sambil2 tu, aku bacalah ape2 yg patut, then tertido balik.

Ade something kt bahu aku...aku tepis, bende tu lari... Dalam fikiran aku, "Eish...dalam bas ni pun ade cicak!" aku dah le geli dgn spesis2 cicak ni...Pestu aku teringat balik pompuan hantu tu, aku baca lagi ayat kursi dan surah2 lazim...aku mengantuk gegila time tu..pesal ntah.
Aku mcm tido, tapi aku rasa aku tak tido....Sebab aku nampak org kt depan & sebelah aku..tapi asal aku rasa cam tido pulak?? ish, xpaham!!!!!

Tiba2...

aku rasa mcm ade tangan kt bahu aku....tangan sapa ni???dalam pale otak aku tgh pikir mungkin tangan hantu tu kot...nk mintak tolong apa2...Tp eh, takkan laa hantu...then slow2 aku kuarkan pisau lipat rambo aku dari poket jeans....

Camni lah lebih kurang rupa pisau tu

Dalam ati aku...aku ckp, kalo betul tu hantu, abis laaaa bahu aku....tp kalo org, sumpah aku puas hati!!! Tangan tu still ade lagi kt bahu aku...sibuk cari dada aku agaknye.Jgn harap ko dpt carik!..slow2 aku angkat pisau tu, dan tikam ke arah bahu aku. Pestu aku dgr suara lelaki menjerit..Huh??? Aku pegang bahu aku, xde pape...bukan hantu ni, org ni!!!

Barula aku terpikir, yg Si Jahanam tu cuba nk raba aku! Heh! Malang laaa ko!!!! Dah la ko xdpt raba ape yg ko nak, kena tikam dgn pisau plak tu!! Darah membuak keluar dari tgn dia. Tapi dia xberani bunyi langsung. Aku plak time tu mcm sedar tak sedar, percaya xpercaya aje..

Aku lipat pisau tu balik, taruk dlm poket. Angkat knapsack bag aku, pegi duduk belakang driver.Aku still lagi blur2..Eh, betul ke aku tikam org tu tadi? Isk...ape aku nk buat ni??

Then, aku tgk jalan, dah nk smpai Kedah..Lagi 5 minit aku nk turun, aku pegi balik kt jantan bodoh tu... aku sound pelan2.... "Ko kene tikam dgn aku eh?? Lain kali ko jgn buat lagi..Aku kerat ko punye $@&!"

Pestu aku turun dari bas. Mak ayah aku dah siap tunggu aku.Aku bgtau kt bapak aku,tp bila bapak aku nk tahan bas tu, aku ckp xyah lah. aku dah tikam org tu..Bapak aku ckp, asal ko tak suruh org ramai2 belasah aje budak tu? Haah kan.. pesal aku xterpikir langsung..lembut je pulak tu aku ckp kt Jantan Sial tu.Hum, time tu, baru lah aku tiba2 mcm sedar betul2. Rasa mcm nk mengamuk2, nk tikam2 muka org tu smpai xde muka..Arrrgghhhh!! Geram nyaaa aku!!!!

:ayokona:

Tapi mak aku ckp, maybe aku kene pukau time tu..Biasanya org akan hembus kt leher.Tu pasal aku mcm sedar xsedar aje...Hum, mungkin jugak! Nasib baik laaa awal2 tadi aku ingat hantu, then kumat kamit baca segala ayat Quran..agaknya tawar la skit pukau dia tu.

Tulah kisahnya... bg yg pompuan2 tu...hati2 lah kalau nk ke mana2.Aku dikira bernasib baik sbb aku masih sempat lagi pikir tu hantu..sempat baca ayat2 pedinding. Kalau tak, aku xtau la apa nasib aku.Make sure korang bawa apa2 alat utk mempertahankan diri. Bahaya ni xkira berlaku di mana..dah la makin ramai org jahat dlm dunia ni.

okey, thanks lah baca kisah aku kena raba..huekekekee!

notabulukaki~ Kau ingat aku nk tulis entry lucah ke?Jgn harap! Hahaha!

21 comments:

vogue said...

k.yani pon penah kenaaaaa...huhuhuhu....time tuh p tgk bola kat stadium...perak vs. terengganu....

nyampah betul rasa mcm kena raba kat montot tp x sempat nak buat apa2 org sesak2 nak keluar stadium...dah lepas kejadian baru rasa geram mbuak2...huhuhu

ni yg nak pandang serong org t*****ganu nih....oppssss

tunbegia said...

sungguh lucah,

salamm,

Anonymous said...

Bahaya betul perempuan mcm ko ni...xde can nak raba2..hahaha!

ainiayu said...

laaa....sib baik tk de pape....akk pn penah kene cam tu...dlm bas gak..sejak tu akk tk penah tido klu naik bas...serammm...

Irma Omar said...

salam..
1st time masuk sini mcm dah jatoh cinta la..suke bace cite kak anis.. nak tny sket bley memandangkan sy ni bute geografi sket w/pun mase pmr dpt A hehe kat sane ckp bahase ape ye?? ade bahase dia sendiri ke hindustan?

aNiS tHe BumbleBee said...

kak yanie~ kih kih!rasa geram ya amat2 kan..dulu time ktorg jalan kaki pegi class,asik hon2 je keta kalo nmpak student2 pompuan.smpai member ckp,lelaki ganu ni, kalo lembu kasi pakai skirt,letak lipstik skit,die suit jugak gamaknye.kikiki!

aNiS tHe BumbleBee said...

tun begia~ haha!mandai je ko..mana de lucah..salammmm :)

aNiS tHe BumbleBee said...

Anon~ heh,ko ingat pompuan berwajah ayu cam aku ni xganas ke??

aNiS tHe BumbleBee said...

butterfly~ heeee..jatuh cinta...malu lak aii...㋡keke..mekacih2.tape..ko mmg pandai dari akak..sbb akak dulu lagi teruk. xtau pun sri lanka ni wujud kt peta dunia..huekekee!

dorang pakai bahasa singahale..mcm bahse tamil pun ade gak,mcm bahse hindustan ade gak,cam bahse melayu ade gak.entah sape la yg reka bahse dorang entah ye..kekeke!

|| NaFiRaa || said...

ai banggalah ngan u!!! sbb u dh tolong pompuan2 yg kena raba tapi x boleh nak bertindak!!! bila baca n3 u nih!! rasa cam nak gelak syaiton jek pada peraba2 kt dunia nih!!!muahahahhaha...

harap2 tobat nasuha lah peraba malang itu!!!

Atiqah said...

umi tiqah pun sllu pesan bce ayat2 tu x kira nk g mne pun..tmbh2 kalo nmpk org dok hisap rokok..sbb asap rokok pun leh jd gak nk wat pukau

Nurul Izza said...

biar betik..mcm cite novel je..nway..mmg skg org jahat2..xkira pompuan ke laki

Faizul said...

sokong cakap izza..
(takut kena raba dgn pompuan dalam bas.hoho)

zac zirwan said...

dasat2 bwk pisau eik..seb bek bkn pisan rambo ke samurai ke..mau putus tros tgn mamat tu..hehe

atienanurin said...

Yah..kak anis mmg berani lew..skunk ni..yg pki kopiah, berjanggut pnjg ke dada (konon2 nk nmpk bek la tuh)..pun xleh cy kan?? So..ladies..beware!

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~ tak tau la mana dtg berani tu.tiba2 je mcm naik hantu rasa nk tikam org tu..Grr!! tp xpuas agi ni..kalo boley sepak terajang die sedap gak.

aNiS tHe BumbleBee said...

atiqah~ hurm..betul2..asap2 rokok pon bahye gak..selain dpt kanser paru2,kene pukau pun bley jadi kan..hehe!

aNiS tHe BumbleBee said...

Izza~ hurm..mungkin la jugak akak terikut2 dgn citer2 dlm novel kut..citer dlm novel dracula ke kan..huakakaka!

aNiS tHe BumbleBee said...

Zac~ kalo aku bawak pedang samurai, bukan takat tangan die putus, anu die pon putus..xde harapanla die nk tgk cucu sndiri...huakakaka!

aNiS tHe BumbleBee said...

dude~ eleh, ko kalo pompuan raba ko,dah tentu ko relakan bai...!hahahha!

aNiS tHe BumbleBee said...

ain~ aik,mana dtg dak ain ni?ekekeeke! haah! betol2!!pompuan skang ni sume patut ada martial art laa..sbb nk mintak tolong kt jantan2 pun da xley harap skang ni..sama jee suma.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...