Friday, February 12, 2010

MiRRoR MiRRoR on The WaLL... Sapekah PuTeRi PaLinG CanTik di Dunia iNi??

Kalau anak2 perempuan...kita anggap mereka macam puteri....kan? kan?
Kadang2 kita panggil mereka princess.....

Kalau tanya mereka, mereka puteri apa?
ada yang jawab...


Snow white....



princess Aurora...



Cinderella.....

Tapi.....
Bila aku tanya Uyin, Uyin princess apa??
Dia jawab.....





Princess Indumati!!!

Siapakah Princess Indumati itu?



Itu adalah watak kartun dlm cerita kegemaran uyin, Chota Bheem. Kartun dari India.

Hero yg nama Chota Bheem tu yg pakai kain kaler oren tu. Die kalo makan Ladoo (sejenis mkanan kaum India) dia akan jadi kuat, dan akan Dusyum! Dusyum! org jahat.Heheh!

notabulukaki~ Inilah hasilnya duduk kt negara ni.Anak aku mmg xkenal segala princess2 kt atas tu, dan jugak segala otromen,superman sume tu. Dia kenal hero hindustan ni aje. CHOTA BHEEM!

credit to ChotaBheem.com for the pics.

10 comments:

puan punyer said...

hehe comei uyin

ainiayu said...

hahaha...dia mesti la bangga dgn princess negara kelahiran dia....hahaha....

Atiqah said...

haha btol3 ckp kak ainiayu..bangga dgn kartun negara kelahiran die..

aNiS tHe BumbleBee said...

puan punyer~ hehe..mekacih..xde gamba uyin pun kt situ..

aNiS tHe BumbleBee said...

kak ainiayu~ kekeke! tu kartun india..tp boley laa....lebih kurang srilanka lah jugak.nk tunggu sri lanka kuar kartun,tunggu tahun 2050 nnti lah kut.tihihi..

aNiS tHe BumbleBee said...

tiqah~hihi..oooo..korang komplot ngate uyin ye?hehe

noor afzan said...

layan kartun princess ke..haha~

zac zirwan said...

aik..dok kt india eik?

aNiS tHe BumbleBee said...

afzan~ hehe..princess India..

aNiS tHe BumbleBee said...

zac~ tak..sri lanka..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...