Thursday, March 6, 2014

Jubah Princess Kanak-kanak

Quick update.
Seriously aku minta maaf tahun 2014 aku xupdate blog bukan main lama..Tau sajala..anak dh masuk darjah 1. Gila huru hara hidup aku.keh3x.

Aku just nk bgtau new product added di anisshop. Dress/Jubah untuk kanak2 yg dibuat dari lycra korea, yg lembut,tak jarang dan sangat2 flow. Insyallah memang puas hati sangat2. Tak sama mcm jubah budak2 lain yg aku jumpa.Yg ni dia buat dgn teliti..dari pemilihan kain, sampai ke jahitan.

So aku nk rekomen kt uols semua, kalau mencari2 jubah/dress princess cut, try lah yg ni. Size ada dari umur 2tahun sampai lah ke 12 tahun.

Tengok budak Najlaa tu pakai, alalalala...mcm budak2 besar sgt. Kain dia flowy ja, lembut, tapi tak jarang. Yg ni kain lycra Korea 4A.

Harga, untuk saiz 18-22= RM 55, untuk saiz 24-28= RM 65. Ukuran siap, tapi korang pegi la lepak kt website kedai aku tu anisshop.com.my tak pun page anisshop. Kt situ ada byk lg warna pilihan. Lagi mcm2 pesen ada.









Nk beli runcit pun boleh..skang aku tgh nk buat promo, beli 2helai, RM 100.Bermula hari ni. Ya, harini, 6/3/14. Sebab aku nk angkut lg stok. Untuk raya pulekk.. Yg nk beli runcit, cepat2 grab promo ni, yg nk jadi dropshiper, digalakkan. Aku dh buka balik utk ejen dropship anisshop. Just email ke anisshop235@yahoo.com tak pun whatsapp 019-7123243. Aku bukak dropship terhad untuk 1 ejen, 1 kawasan, so that korang ada territory masing2.Sapa cepat, dia yg dapat. Kalau dh ada ejen kt area korang tu, aku minta maaf awal2, tak dapat nk terima.Nanti jadi kalut aku nk urus.

p/s:ramai yg tanya, skali tudung ke?Tak..tak..buat masa ni, aku xjual lagi tudung...payah gila cari tudung budak2 yg best skang ni. Nanti lah kalau ada rejeki.




3 comments:

Siti Noor Aminah said...

aduhhh.. comel sungguh model baju biru tu...!!! rasa nak tokak pipi dia...

aNiS tHe BumbleBee said...

jgn la tokak..pi la tokak cekodok ka apa ka..hihi

Anonymous said...

Kalau nk tempah jubah, bila boleh dapat ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...