Tuesday, February 9, 2010

CuBa CuBa :P

Wooohooooooo!!! Lamanya tak update blog!
Sibuk dgn kedai dan keje rumah.. cewah~ ^_^"

Aku skang tengah gila photoshop.
Sebenarnya mmg dari dulu lagi gila,tapi asik xsempat je nk buat latihan.
So, dah ada masa ni, aku buat skit2.
Supaya skill2 aku xtumpul.khe hehe!

Dolu2 masa kt opis, aku pakai photoshop utk isi borang supaya kelihatan kemas.
Pestu edit gambar skit2,buat grafik skit2.
Skang ni nk lebih serius.
Nak buat banyak2.Banyak-banyak! :P

Jom tengok apa yg aku buat...


Gambar sebijik epal....hehehe...



Cobaan pertama.....astagfirullahalazim.....pekebende lah tu???



Okey, tukar gambar....
kasi efek cute..heheh!

Jeng! jeng! jeng!

Hasilnyaaaaaaaaaaaaaaaaa
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Huekekekeke!!
Idakler menjadi sangat..tp nilah hasil sulung aku. inipun sampai kejang2 urat mata dan tangan nk buat.Aku akan usaha lagik!! Meng'best' kan hasil2 tangan aku..
Chaiyo'!! Chaiyo'!!

notabulukaki~lepas ni nk beli mouse.sakit jari siut pakai touchpad neyh!

6 comments:

ainiayu said...

comel banget epal tu....ok la gak ye...nnt akk tanya hubby...dia byk gak belajo pasal photoshop tu....klu anis nk tau la...hehehe...leh cating ngan dia...hehehe...cating tau...bukan dating.....

Kyuubi_85 said...

wah2... belajar ilmu baru... nak letak muka orang atas epal... hehehe

aku pandai jg berpotocop ni tapi tak terrer sgt... :D

NURUL IZZA said...

eh..nnt online ajar iza eh..dh lama duk tutor sorg2 sudahnye malas pulak..sebab buat2 xjd hampessss

aNiS tHe BumbleBee said...

kak ainiayu~ hahaha...ceting dgn dating lebih kurang gak tu...huii...xnak ler..takut la.kang die ajar garang2.anis dh le lembab.keke..

aNiS tHe BumbleBee said...

kyuubi~ hehe...testing2 je.dak2 lelaki mmg terel potocop2 ni.cikgu2 potocop aku pon mmg dak2 lelaki je kt opis dulu.hehe..

aNiS tHe BumbleBee said...

izza~ huiii...xlayak ler akak nak ajar kamu izza.ilmu baru tahap kuku jari kaki je ni.buat keje pun hasil kasar2 lagi.baik izza blajar dgn pakar2 yg len.kang kalo akak ajar,porak peranda ilmu photoshop kamu.keh keh keh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...