Sunday, August 15, 2010

SaLLeH Gregor, otaknya bergegor..



Aku malas nk kata apa dengan orang yg tak berapa nak betui ni..
Kesian hg no...daripada hg nk cari 30,000 org pengikut kepercayaan hg tu, lagi baik hg cari pengikut kt blog hg ka, ataupun buat bisnes MLM.hoho..

Hang nak draft kitab??? Kah!Kah!Kah! Hg draft la dulu cara2 nk buat ayaq, udara, tanah dulu cek oiii...
Yg hang dok sedut,hembuih, sedut, hembuih hari2 tu pun Allah punya tau..
Hang tak malu ka???


Aku bukan xbuleh mencarut, aku pun pernah muda remaja gak. Takat nak carut bagi hg menanah telinga, benda senang bagi aku.Tapi aku malas.Zaman bodo2 dulu boleh laaa...Lagipun ni blog aku, dan aku xbapa nk suka guna perkataan tak elok kt sini.Cuma aku nak pesan, jangan terlampau kurang ajaq.Jangan sebab hg sekoq, abis satu Malaysia Allah turunkan bala. Jantung yg dalam badan hg tu pun atas kuasa Allah ja boleh berdegup.Bila2 masa ja tuhan boleh tarik balik.Tahun 2015 tu pon belum tentu hg hidup lagi.Malu la skit tulis mcm tu!

notabulukaki~Dia ni mcm nk cari glamour la kot..kesiannnn..doakanlah dia key..

18 comments:

Mario said...

ok...doakan dia...

aNiS tHe BumbleBee said...

mario~mudah2an.. :)

zuar said...

sapa dia si menatang ni??

sahromnasrudin said...

salam ramadhan utk org di sri lanka.. dia nie org utara ka?? klu org utara, suruh dia kuaq dr utara nor?? kasi malu org utara jaaa...

Arena said...

Kasi pancung saja pada itu worang. otak tak berapa nak batui..

aNiS tHe BumbleBee said...

zuar~ ni lah contoh manusia yg lupa nikmat2 Allah...

liyana said...

kesian nye dgn beliau

aNiS tHe BumbleBee said...

sahromnasrudin~xtau laa..bukan kot..duduk gua mana xtau.aku kuaq bahsa utara tu pasai darah aku tgh mendidih tadi.kekeke!

aNiS tHe BumbleBee said...

arena~mmg kalau ikut hukum islam,kalau dah murtad ni hukum bunuh sebenarnya kan..tambah pulak dgn niat nk menyesatkan manusia lain..nauzubillah..

aNiS tHe BumbleBee said...

liyana~kesiankan...dia dah jauh dari nikmat hidup sebagai org islam.pasal tu dia xpuas hati nk kena puasa semua tu..doakan laah..

Kancilbiru said...

gila ka apa nih? sukati dia ja...buat kitab apa? nak buat buku teks bahasa melayu pun dia terkial2 kot..hahhaa

aNiS tHe BumbleBee said...

kancilbiru~xtaulah..dia rasa dia cukup pandai dah..ni mcm cerita zaman jahiliyah dulu2 ja kan..pandai2 nk buat agama baru.

myz ramz said...

x senonoh betol perangai org camni...nak sesat pegi la sesat sorang2...jangan ajak orang lain....agak2 bile leh siap draf tu...?diluluskan utk dicetak x...?ntahapahape...

aNiS tHe BumbleBee said...

myz ramz~tulah..xpasal2 nnti semua tanggung bala.entahla bila draft tu nak siap.pegi buat asainment lg bagus.

bubblesphoto said...

kahkahkah....
ape sal padang amcorp mall je??
padang yg up ckit xde ke?
bukit jalil ker...
stadium shah alam ke..

dh taraf prof dh ke nk bt kitab br? aduyai..otak die ni kt tapak kaki kot..

GaDis CoMeL said...

3 hari cuti, mcm2 cerita dh terlepaih. ni apa hal mamat ni sawan sgt? nk buat ajaran sesat ka? buleh murtad hincik salleh ni

aNiS tHe BumbleBee said...

bubblephoto~kekekeke! tau xpe..tu je kot yg dia nmpak..dekat2 dgn umah dia kot..seb baik dia tak sebut padang playground kt umah dia kan..kakakakaa!

aNiS tHe BumbleBee said...

gadis comel~tu laa..tau xpa..dah la tu,ajak plak ramai2 sesat skali dgn dia..haish...bulan2 posa,setan kena rantai,mai pulak setan version manusia..iskk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...