Monday, July 19, 2010

Semua Kerana Kamu, Hanis Zalikha!!


Perempuan cantik harus adalah sifat penyayang, barulah perfect.Tul tak HANIS ZALIKHA??

Sebelum aku kawen dgn mamat ni, aku mmg dah ada sifat2 penyayang tu.Tapi dia kutuk2 aku sebab bela kucing. Aku tak tahu bagaimana nk meyakinkan bahawa perempuan cantek sgt perlu menonjolkan sifat penyayang itu supaya diri kelihatan bertambah comel. Tapi setelah mamat ini membaca belog kamu, wahai HANIS ZALIKHA, dia sudah mulai faham konsep itu.

Maka beliau bersungguh2 menonjolkan sifat penyayang,dengan harapan dikatakan lelaki yg macho,hensem dan juga penyayang...( Ohww! man!)

Bersusah payah beliau membina cage untuk Adik Cat.




Membuat tempat tidur dan tandas terbuka...


Comel tak katil Adik Cat???


Ketahuilah wahai Adik Cat, kamu adalah antara kucing paling bertuah di bumi Sri Lanka ni.Org sini xde bela kucing derr..Dorang bela anjing je tau..


sebuah rumah yg complete buat Adik Cat..semoga bahagia...tiba2 aku rasa mcm nk jadi kucing pulak...makan2, berak, main2 tido...makan,berak,main tido.......





Dalam usaha menjadi perempuan cantik dan penyayang....(walaupun cara dia pegang kucing ada rupa mcm nak membunuh aje..)


Terima kasih Hanis Zalikha, kalo tak kerana kamu, asik kena sepak je lah kucing2 semua..

notabulukaki: Walopon sy tak bape cantek kt Malaysia,tp tiba2 sy jadi agak cantek bila berada di negara ini...sekian,daripada HANIS TANIUS...ahahaha! (nama kita sama tahu?)

16 comments:

hiro said...

haha..kreatif...leh patenkn.

izyanty collection said...

bestkan kucing tu,,....siap ada tempat khas g.kat umah ada kucing gak, tapi kite xsuka,tapi dia still suka kita,xfaham tol,xnak balik umah tuan dia.btahun2 menumpang kat luar umah kite hehheh....

gadis comel said...

macam mana gadis comel mau tonjolkan sifat penyayang sedangkan gadis comel tidak suka kucing??


ok, bela cacing dalam perut supaya baby2 tersebut membesar dgn sihat.



hihi.

aNiS tHe BumbleBee said...

hiro~ nk patenkan ape? cage tu?kekekekee..buat kene gelak je nnti karang..tihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

izyanti~hahaha..tu maksudnye u ade aura2 kucing tu...meow...meow..

aNiS tHe BumbleBee said...

gadis comel~hhaha...boley gak...nnti pewot buncit2,bulat2...comel gitu..cam hyppo..wahahaha!

|| NaFiRaa || said...

hahahaha... complete betol rumah adik cat.. katil dia empuk sungguh!!! muahahaha..

omel dak uyin pakai tinge rabbit tuh.. geram jek~~

eRiNsZ said...

hye anis...
sila claim hadiah kecik kat blog erin... send address yer..
mau address msia ngeh ngeh ngeh

ainiayu said...

hahahaha..sakit pewot la.....lawak tol si jejaka tu ye....harap dia tk sepak kucin lg la...

p/s....yg bergantungan kt ampaian tu kaber2 la skit....hahahaha....

Mario said...

comel jgk...suka kucing jgk...memalu2 kucing jgk...ekeke

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~ tu laa,kenmain malas lg dia skang.dah mkn,tido sedap jee kt situ.nnti kang jadi garfield laa pulak. haha,tu uyin kata, dah ade adik Cat,dia jadi rabbit lah pulak.tihih!

aNiS tHe BumbleBee said...

erinsz~ yeye..mekacih...dah email dah... =)

aNiS tHe BumbleBee said...

kak ainiayu~ haha,ceh sungguh mamat tu kan...

p/s:waahahaha! xpe.tu brg2 lelaki je kt situ..stokin je dah berpasang2.yg sotong kurita dgn sotong paul xde.hahahhaa!

aNiS tHe BumbleBee said...

mario~ sy pun jugak...hahahaha!

cintahati said...

syiokkkknya adik cat,pas baik sakit tewus dpt tmpt tgl a.k.a house yg ciut miut...

aNiS tHe BumbleBee said...

zack~ hihihi,upah dia sbb dia nk mkn ubat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...