Wednesday, July 7, 2010

KeLuaRGa BaHaGiA....


Hai laaaa....bahagia sungguh.....semua nk menyempit2 kt kusyen yg kecik tu. Adik Cat pun tumpang sekaki...
:P

notabulukaki~ Bila laaa owner umah aku nk tukar kusyen buruk ni.Benci aku tgk.Uyin pun asik tersangkut kaki kt lubang2 tu.Haisshhh!

20 comments:

zuar said...

tukar kusyen ngn tong ikan la..best sikit..kekeke

Suhana Shahril said...

Hampar toto atau tiam nipis jer... lg best,siap boleh guling2 lg..ahaks!

ainiayu said...

apsal anis tk tumpang sama....hahahaha....

bersyukurla sbb masih ada kusyen walaupun buruk....kt palestin nun lagi la siannn....huhuhu....

ainiayu said...

lagi satu......sofa ala italy @ yg mahai2 tk menjamin kebahagiaan....:P

aNiS tHe BumbleBee said...

zuar~ ha,meh post tong ikan mai sini.

aNiS tHe BumbleBee said...

suhana~ saje je dorang tu suke menyempit2.mmg gitulah tiap2 mlm.

aNiS tHe BumbleBee said...

kak aini~ gedebuk! kena sebijik!hahaha!ada kusyen emas pun xtentu bahagia kan..buruk pun buruk laaa...(ingat nk cat kaler putih,buat ala2 ingelish stail.hahhaa!)

|| NaFiRaa || said...

muahahaha.. x puas ati sebab masa memula tgk pic tu ai x nampak adik cat.. bila tgk anak panah tuh baru nampak dia.. sweet sgt gambar nih..
uyin comel jek pelok bear.. kalo my anis dia suka pelok kain lampin..

aNiS tHe BumbleBee said...

kak aini~eh,tp kan kak,kena komplen gak..sbb umah ni ktorg bayar sndiri.bayar mahal2 ni je dapat.kalo umah free citer lain.tol tak?hihihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~hahahaha! uyin ade 2benda busuk,1 bear tu,1 lagi selimut busuk dia.yg kaler pink tu..haha!seminggu skali kena cuci,kalo tak pengsan sume org dlm umah.kih kih kih!

Kancilbiru said...

tukang amik gambaq menyempit kat mana pulak? hahaahaha

aNiS tHe BumbleBee said...

Kancilbiru~Igt nak nyempit atas kepala speckybee..tapi takut kena 'pelangkong' pulak sebab beliau tgh khusyuk nengok bola oranje vs uruguay tue...huekekeke!!

Kujie said...

bahagia adalah berkongsi...hehe

coodeang said...

Saya tumpang bahagia je

aNiS tHe BumbleBee said...

kak jie~ hihi..betul tu kan..share2 baru rasa cam hepi...hihihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

coodeang~ hihi..nk tumpang kusyen tu pun buleh.... :D

ainiayu said...

hahaha....anis....klu ada peluang dpt yg terbaik mintak la tp klu tkde bersyukur apa yg ada....tu je maknanye....kannnn....

anis...rasa2 orenjes leh dpt worldcup ke?hahahaha......

aNiS tHe BumbleBee said...

hahahaha! Tapi mmg kena mintak..terlampau mahal ktorg bayar sewa umah ni.mmg tak baloi pun sbb brg2 elektrik semua kena beli sndiri.hihi

xtau laa...sengit betul game final nnti.2-2 pihak ada yg hensem.isk,dilema dilema.hahahaha!

shikin said...

leh adik cat tu p tdoq atas kepala uyin..kalu aku mau melompat dh..hehe.geli...huhu

aNiS tHe BumbleBee said...

shikin~ hahaha..dia xsedar...dia tido.aku pun nk tergelak tgk.cmnalaa adik cat boleh panjat tinggi2 tu.dah la tgh sakit2 tu.ish ish..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...