Thursday, July 29, 2010

BLoG NgeRI

Semalam chating dgn adik aku,Ana, kt Malaysia.Terkinja2 dia buzz aku.Apehal tah. Rupanya nk bgtau,suh aku tgk 1 blog ni...Dia kata blog ngeri.Dia dh tgk,suh aku tgk.Tapi smpai skang aku xtengok2 lagi..Bukan apa,aku takut aku muntah je.Aku kalo hantu2 okey lagi.Datang yg putus2 ni yg aku tak mampu nk tgk.

Smlm aku tunggu Speckybee balik,nk ajak dia tgk.Walopon aku tau,dia tgk citer hantu pon takut.Cit! Arini perasaan tu membuak2 nk tgk.Tapi aku duduk sorang2 pulak nih.Aku ingat nk ajak owner umah,budak korea sebelah umah dgn tu dengan tukang kebun dtg tgk ramai2.Tp,ish,mcm mengarut la pulak ajak org ramai2 tgk blog.Apa kata korang tolong tengokkan kejap kt aku.Kalo mcm xbape ngeri tu, korang bgtau la aku eh.Bolehla aku tgk kendian.

Tapi serius,aku nk tgk sgt2! Kalo aku kt opis ,mmg tentu2 aku dah tengok dah.Tp sebab aku sorang je,ade pulak kes2 tsunami tak cukup sifat pulak lagi kan kt sini....macam....eeeii...malas nk citer lah.

ni blog dia ni.. KARINGERI

notabulukaki: kalo korang pun cam takut2 berani nk tgk cam aku,apa kata kita tgk sama2?Ko YM laa aku.sambil tgk,kita buzz,cerita2...xdelah takut sgt..ngeeheee!


[update:] okey aku da tgk.mueh mueh.okey laa..tp yg lemah2 semangat jgnla tgk kut.Speckybee ckp,dia okey je kalo benda putus2 ni.pasal kt higway MTD tu dia xlarat nk tgk dah dpn mata.Kesimpulannya,dia lagi takut hantu laa dari putus2 ni..huekekekee!

26 comments:

Liyana said...

adeh...serius ngeri.. loya tekak tengok ni..x sanggup nak tgk sampai abes..mimpi lak kang..huhu

aNiS tHe BumbleBee said...

hah?ngeri sgt2 ke??huk huk! nk gak tgk...tp xde org temankan...uwaaa!

Liyana said...

better tengok berteman.adeh ngeriii... gambar org eksiden..gmbr kena bunuh kelar2, gmbr mkn janin..huhu

Suhana Shahril said...

Ya allah..xyah nengoklah anis.Takut tgk sekerat jln jer,x sanggup.Nanti takut terbawa2 dlm mimpi lak.Bek xyah nengok.

Mario said...

biasa jela...apa daa.ko tgk citer tamil hari2 lagi seram...haha

cc said...

dah tgk!!!
gmbr nampak usus, org putus separuh badan, org mkn janin..err lg apa eh..ingat yg tu je. half way terus tutup tak sanggup tgk

ohh, ini first time tinggal komen =)

Siti Noor Aminah said...

sume ni dh tgk la ye? kak anis kalo nak email2 ngeri, boleh je sy tlg forward.nak yg macam mana? baby kena bunuh, mat rempit mati accident,apa lg ntah stok2 email yg ada ni.



mau?

aNiS tHe BumbleBee said...

liyana~ nk ajak sapa ni suh teman tah.uyin dgn adik cat mmg xley psl bwh umo.Speckybee,hum...kang dia yg menyorok kt blkg kita plak.

aNiS tHe BumbleBee said...

suhana~ tu laa..tp perasaan membuak2 nk tgk xdpt dibendung...camno nih..

aNiS tHe BumbleBee said...

mario~ cessss sunggguh!! ko ngate aku yeee?

aNiS tHe BumbleBee said...

cik chelsea~wah2..ramai gak feminin2 yg berani tgk..hum...nnti bila keberanian tu dtg,nk tgklah.membuak2 dah ni.kekekekek!

aNiS tHe BumbleBee said...

gadiscomel~ hah? nak antar kah?sat nk panggil pakcik tukang kebun mai tgk skali.kekekeeke!

Liyana said...

adik cat boleh teman tengok kot... nanti tutup la mate die sambil tengok..heheheh

aNiS tHe BumbleBee said...

liyana~ekekekeke! tutup mata dia nnti dia tdo..hampesss je adik cat.

MrsYusofhussain said...

ishh aku cm nak tgk tapi takut plak nak click...kang tak pasal2 aku pengsan kat opis ni...

Kancilbiru said...

ngeri nak muntah semua ada....huhuhu tgk yg atas2 ja...hahahaha.. aci kan?

aNiS tHe BumbleBee said...

lia~isk,ko jgn laa lia..kang dan2 tu ko terberanak kt opis..dah xpasal anak ko jadi anak angkat opis ko pulak.kekekeke!

aNiS tHe BumbleBee said...

kancilbiru~haha..aci aci..janji berani klik link tu laa..aku ni 2hari 2mlm dok pikir nk klik ke tidak link tu..isk...

ana bongek said...

hahaha~~ dh tgk ka along??? haa ngeri oo aku ckp..xcya~~ahakzz

aNiS tHe BumbleBee said...

ana bongek~ ni sapa laa anak bongek ni??ana bongok kut..ekekekee!da tgk dah..abg fuad teman.okey laa..85/100.tak la takut sgt.ada lagi takut aku prnah tgk.nnti aku cari email bg.kikiki!

Nur said...

Anis,
ngeri giler! Sampai sakit pala kak Yati tengok. :D Itu pun tengok tak abis.

aNiS tHe BumbleBee said...

kak yati~hihihi...tulaa...geli pulak tgk..isk..

|| NaFiRaa || said...

x berani nak bukakkkkkk!!!!

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~hihihi!jangan bukak..mmg ngeri laa skit.nnti mengigau mlm2.

MamaIka said...

anis, aku da bukak, pastu tutup balik, takot...heee..sbb mlm ni aku sorag, aku try len kali

aNiS tHe BumbleBee said...

kih kih kih...nnti tunggu hubby hg balik,tgk cara berjemaah,xtakut sgt.kekeke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...