Wednesday, July 28, 2010

KaLauLaH...

Kalaulaa boleh buat cenggini...best kan??




notabulukaki:syukur jelah dgn apa yg ada....huhuhu!

14 comments:

Mario said...

sian kat dak embam tu...keh3

|| NaFiRaa || said...

hahahahha.. untung lah kalo boleh buat cam tuh!! muahahaha

MyStory said...

i like...akekeke..best gila le..kalaulah..tapi camne kalau cik 'tek' dah besar?/akekeke

aNiS tHe BumbleBee said...

mario~hihi!selamat berjaya pada dak embam..

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~kalolaa boley..ai nk shaping2 kan badan ni jadi cam patung barbie tuh..

aNiS tHe BumbleBee said...

Mystory~haha!bisa diatur...tolak je pegi kt montot..kekeke!

fabulous.farah said...

hahahaha..adeh..how i wish.anis dah kurus kut

aNiS tHe BumbleBee said...

farah~kurus kemende.gitu je lah kut.tihihi!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

salam anis,


kekekeke...


nak kena cuba ni..

aNiS tHe BumbleBee said...

azrina~salam..hihihi...jom kita cuba ramai2..kot2 menjadi ke pulak...heheehe!

Ayen Giggs said...

Xnak komen ape2laa,nak gelak je.Huahuahuahuahuahuahua.....

aNiS tHe BumbleBee said...

ayen giggs~gelak laaa gelaklaaaa

Kancilbiru said...

muahahaah....tak aci....kalau buleh buat camtu, aku la org ketiga akan buat...yg pertama dan kedua 2 org dalam tu...:P

aNiS tHe BumbleBee said...

kancilbiru~oo...hg yg duduk dlm toilet tutup pintu tu ka..pas 2org ni kuar,hg plak buat dpn cermin tu nooo..kakakakaa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...