Friday, June 4, 2010

Abis tu, Sink tu Untuk aPa?

Skang ni aku bila malam aje...dah start meloya2 tekak...sebab tu siang2 hari aku balun makanan cukup2...kalo malam,dah lembik badan aku.Ade 1 malam tu aku pegi supermarket..padahal aku sikit punya meloya..tp nk harapkan Speckybee pegi sorang,mmg 14jam cari brg kt supermarket tu xjumpa2..selang 2minit,talipon,selang 4minit lagi,talipon...macamlah aku tokey supermarket tu,tau kt mana tempat dorang susun barang2 tu.Jadi, ndak xndak, aku kena pegi jugak teman org tua ni.

Bila dah meloya tu, aku cari toilet..then aku nampak notis nih,



ekeley....ahh...!
aku tak kira...aku muntah jugak dalam sink.Ko kata jgn cuci muka @ ludah aje kan...Ko tak tulis pun jgn muntah kt situ...huhuhu...!

Sorila ye...maapkanlah ibu2 mengandung ni...tindakan luar kawalan tu..tihihi!

6 comments:

|| NaFiRaa || said...

hahahahaha... belasah jek.. apa guna ada sinki kalo x bagi org guna.. agaknye dorang mandi lam sinki tuh kot..muahahaha

ainiayu said...

hahaha...kes anis ni dimaafkan le...kekeke...agaknya derang maksudkan spit yg ade kaler merah tu kot....:P

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~ entahnye...ke dorang pakai jamban untuk cuci muke ke pulak?konpius2..kekeke!

aNiS tHe BumbleBee said...

kak ainiayu~ hum...maybela kan..spit sirih ke kan..xterpikir lak..tihihi!

merdhieya said...

hahaha ade jgak org macam nie ek..
naseb baik xde kt malaysia ni ha..
kalo x, mmg kene maki hamun je..
~~kuikuikuikui

aNiS tHe BumbleBee said...

merdhieya~ tihi..tau xpe..gile sengal kan...sinki pun nk kemut..ape laa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...