Friday, October 22, 2010

Lisa Surihani Korek idung


Aku dgn Uyin da baik demam.Pass baton kt Speckybee pulak.huahua!..sian dia...demam2 kena pegi keja.Sebab minggu depan taiko dari Malaysia nk dtg sental dia dengan kepala lutut.Dah nk dekat ujung tahun ni,projek tak siap2 agi.haih!

Aku tgh berhingus2 ni.eh,korang tgh makan ke?sori eh?hahaha! Bila berhingus aku akan ingat sorang dak laki ni.aku tak ingat nama dia.aku ingat nama bapak dia, Hashim.Masa tu aku darjah 1.Baru je masuk skolah rendah.Aku duduk sebelah dia.(pasal dulu aku slalu ingat jantina aku adalah lelaki) Dia tersengih2 kt aku.Masa tu aku syak mesti dia tgh bajet muka aku taraf Lisa Surihani laa kan (muntah darah)

Budak Laki: Hai, awak nama pe?
Lisa Surihani comel: Nama saya Noorhanis binti Tanius. (mak aku yg ajar ckp camtu sblm masuk skola)
Budak Laki: Oooo...kita ni ada persamaan laa..kan?kan?
Lisa Surihani comel: Sama pe?
Budak Laki: Yelah,nama bapak saya, Hashim, nama bapak awak, Tanius, kalo bersin bunyi 'haaaaassyyyyiiimmm!!' pestu kuar Hingus....hehehehe!
Lisa Surihani jadi ijau: Pale hotak ko!!!!! Tak lawak langsung hokey??? hinsss!!


Kepada budak lelaki tu, kalau ko baca blog aku,sila kontek aku.Aku nk calit2 hingus aku ni kt ko.Muehehehe!

p/s:sori,entry agak pengotor skit.korang xyah la bayang muka aku korek idong.korang bayang Lisa Surihani key?


41 comments:

sahromnasrudin said...

layan gak..ada ciri2 kelawakan dia huhuhhu..ko minat lisa surihani ke???

mast@work said...

kih kih kih..

mast@work said...

kih kih kih..

makdara TERdiva said...

mesti dulu2 ko brutal kan niss..haha!

liyana said...

hahaha.. sumpah lawak. Euuuwww taik idong!! haha

liyana said...

eh lupe pulak. nah kak amik award..hihi

http://liyanadz.blogspot.com/2010/10/dpt-award-la-pulak-hihi.html

julietchun said...

berpandangan jauh sungguh budak itu :P

abah_izz said...

jap..jap aku nak bayangkan...

P/S: leh tukar tak pic lisa surihani yg cam dlm tudung ekspress tu..hi..hi baru leh bayang.

mrs.spicy said...

hahaha..keji giler anak hasyim ni. hahaha

Lizzie Yasmin said...

ko nie betul lar... patutl ar ko ingat nama bapak dia jer.. hahaha... sengal betul..

weh hingus hijau weh.. geli.. lariiii....

Sidratul Muntaha said...

eiii..
anak sape yg pengotor tu?
anak HASHIM!
ahuahuauha..
rasa - rasa kalau kena balik ke dia,membara tak dia?!

|| NaFiRaa || said...

hahahaha... sabor jek laa... apsal lisa surihani plak jadik mangsa keadaan??? konpius di situ~

Atiqah said...

hahaha..kelakar la
dia nak berbasa basi ngn akak sblm knl2 lbh rpt tu yg wat lawak x jd tu...haha

aNiS tHe BumbleBee said...

sahrom~layan je lah..tak..lakiku yg minat dia.*jeles*

aNiS tHe BumbleBee said...

mas~hamboih,gelak smpai 2kali eih..haha!

aNiS tHe BumbleBee said...

MDT~hahaha,see the bulukaki la kak..keh3x!

aNiS tHe BumbleBee said...

liyana~hehe..alah,baru taik idong..hahaha!

aNiS tHe BumbleBee said...

liyana lagi~ecececeh!hoye2!maceh ye.. wink*wink*

aNiS tHe BumbleBee said...

julietchun~ko nk berkenalan tak?

aNiS tHe BumbleBee said...

abah_izz~suke ati laa nk bayangkan lisa tu camne.jgn bayang xpakai baju sudah.opppss!

aNiS tHe BumbleBee said...

mrs.spicy~kan??keji tol.kalau kenal bapak dia,nak gak report.tahaha!

aNiS tHe BumbleBee said...

lizzie~kekeke!tau xpe..ijau,pestu ade kuning2 sket,lekit2, yarrkkhh!ape nih???

aNiS tHe BumbleBee said...

sidratul~haha,pengotor gile.tu ar,aku nk cari dak ni.aku nak sebet2 hingus kt dia.padan muka dia.

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~pasal speckybee tu sikit2,lisa,sikit2 lisa.nk bini cam badan lisa,antola pegi slimworld ke kan?*jeles agi*hahhaa!

aNiS tHe BumbleBee said...

tiqah~huhuh,basa ke basi ke,kalo jumpe dia nnti siap ar dia.dulu taim kecik2,xtepikir nk pukul org.keh3x.

fndrocka said...

Hakhakhak...ingat lagi kau ye...aku lah lelaki tu.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

wakakakakah wakakakakah]
memang tak comel walaupun lisasuriani yang korek hidung

Lina Rahim said...

keh keh keh keh gelak giler baca entry ni.. :-D

aNiS tHe BumbleBee said...

fcdrocka~owwww...ye ke??

nah! *calet*calet* hahahaa!

aNiS tHe BumbleBee said...

lina~lalalaa!mencik sungguh kan ngan budak2 laki taim skola dulu.hesh!

aNiS tHe BumbleBee said...

brutalsolo~hahaaha!tau xpe.kalo lisa pon jadi xcomel,ko bertambah2 la kan.hakhahak!

LIPISLADY said...

Sallam,

Kenangan manis darjah satu tu yee..

.s.o.f.i.a. said...

bapak aku nama afandi.......... ada chemistry tak???

aNiS tHe BumbleBee said...

kak lipis~ahaha!lebih kurang gitu ler kak...

aNiS tHe BumbleBee said...

sofia~haaa,nnti aku tnye kan si anak pak hashim tu eh...hihihi!

Mario said...

malas le aku nak bayangkan...ekeke

Che Mid said...

masa sekola dulu cikgu tanya satu kelas, sapa penah tertelan hingus?.. suma diam je.. mcm baik je.konon tak buat la tu. Pas tu cikgu tanya lagi, hingus rasanya apa?.. Wah suma jawab " MASINNN!"

aNiS tHe BumbleBee said...

mario~ah,ko tu aku tau.bayang yg bukan2 plak.

aNiS tHe BumbleBee said...

che mid~har!har!har! klaka!klaka!


err...kisah ni,che mid terlibat skali eh.keh3x!!

GaDis CoMeL said...

dah kawen ka blom budak tu? kalo blom, buleh la nak berkenalan kan

aNiS tHe BumbleBee said...

GC~ces,gatai!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...