Friday, January 1, 2010

Ucapan dari Si Dia... oh...!

Vavava! Sudah masuk 2010....hum..tahniah pada yg baru melangkah ke alam perkahwinan...ke alam keibubapaan....ke alam percintaan...huekeke! aku? alam ape? entah...alam semulajadi kut...sbb asik memanjat gunung je sejak dua tiga empat menjak ni..

Apa azam korang tahun neh? aku jarang buat azam awal2 tahun...aku slalu berazam..atau lebih tepat lagi..memasang angan2 ketika di tengah2 tahun..atau ujung2 tahun..atau lebih tepat lagi di dalam bilik air...hohoho! kalo dulu time zaman2 stadi,azam aku time awal semester.pestu...aku pon tak ingat ape azam aku..hua kakaka! Tp kalo awal Muharam,aku mmg take serious.Member serumah aku dulu,Masmulia namanya, pernah cakap,kalau hari awal Muharam kita berkelakuan baik,setahun tu insyallah baik la...Cer korang try.huhu~

Aaaa..dalam banyak2 ucapan tahun baru aku terima,yg ni paling spesel..Sebab aku xpernah dpt dari si 'dia' sebelom neh...Masa dapat tu..aku terkedu...tergamam....ternganga....dan rasa dehydrated tetiba...hua! hua! hua!



(klik gamba utk besarkan)

Wohh! President Sri Lanka beb...wish kt aku....tapi haram aku xpaham pe bende dia tulis..hahaa!

p/s: Sumpah kanda..dinda xde skandal ape2 dgn presiden tu..Dia yg tergila2kan dinda..dinda buat bodoh aje.."_" LOL!

10 comments:

Ieda the Rainbow Princess said...

Assalamu'alaikum..Anis..MasyaAllah..lame nye x mai Blog Anis..Anis..ape2 pun nie kite nk wish dulu Happy New Year 2010 utk Anis..Semoga segala impian & harapan Anis tahun nie tercapai!Amin..Anis..templates Anis pun makin cantik skrg.. :) Mcmane biz Anis,okay?

p.s: Haha..skandal dgn Mr President Sri Lanka ekk..Hihihi..

dude said...

suba nawa wasarak wewa to you too!!!!

hahaha

lillies said...

salam..
slamat tahun baru utk hg n family...
azam tahun baru nak bg adeq kat uyin kot noo....
hehehe....
sejak bila plak PM Sri Lanka ada skandal dgn hang neh???
hehehe..

zuar said...

hei new year...mana gmbr njt gunung..haha

aNiS tHe BumbleBee said...

ieda~ tu lah kan..lama sgt kite xceting2..hee..

hppy new year to ieda too..moga smua azam tercapai tahun ini yea...

p/s:tihi..saje je..

aNiS tHe BumbleBee said...

dude~ huekeke...vava..syabas mere betha!! ko da pndai ckp sri lanka lak ye..

aNiS tHe BumbleBee said...

lilies~tenkius..tenkius..hppy new year to you tooo....adeq uyin?oh,itu bukan azam..itu mission..kekeke!

azam aku adelah nk pegi kenduri kawen hang..boley gitew..boley laa..awww!

tu lah..dia je skandal sorang2..aku bo layan..keh keh keh!

aNiS tHe BumbleBee said...

zuar~ tenkius!nntile update.blog smpai seru lagi ni ha.ptg2 karang lah.

Qistina said...

hepi new year anis :)
moga segala impian tercapai lah tahun kan..

aNiS tHe BumbleBee said...

tenkiu aby..sama2 lah kita berdoa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...