Friday, January 29, 2010

TeRiMa KaSiH DuNia!!

Aku nk ucapkan terimakasih.....
pada mak ayah di kampung...
pada suami yg dikasihi dan anak (anak2-hopefully..ngee~)
ketua kampung....
orang2 kampung ku....
sahabat handai ku dari tadika hinggalah sahabat2 di Universiti...
Yg tolong aku, bagi tiru keja sekolah, yg tolong buat assignment,
Yang naik basikal jatuh tunggang langgang dengan aku, (Dasmiyati)
Yang nyaris2 naik keta smpai nk terjun gaung tengah malam buta (Ram,keyrell,wan sue)
Sahabat2 cyber yg teman aku siang malam...
(penyumbang kepada sakit2 pipi dan perut aku akibat ketawa berguling2 dengan korang...)
Pada semua yg mengenali diri aku...
aku tak sangka....
sungguh tak ku duga...
malas ckp banyak ah...
saksikanlah...






mekacih dunia!!!!!!!

2 comments:

alexia said...

Brilliant!!

Anonymous said...

Pheewit!!!! hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...