Tuesday, January 12, 2010

FeNoMeNa ALaM yg BuaT aKu HanGen...

Fenomena Pertama...



Okey..dah lama aku xupdate.Bukan xnak update,tp korang tgk lah sendiri. Line Berokband aku kt sini...ya ampun...!!!! Lintah bulan pon jalan lagi laju tau tak.Grrr! Tengokla..smpai boleh buat bentuk empat segi...lepas ni aku xtau bentuk ape lagi boleh buat.Bentuk luv2 ke,bentuk bintang ke...haisshhh!!! aku syak, satelit Dialog Broadband Sri Lanka ni eksiden dengan UFO larh.


Fenomena Ke Dua..




Pagi2 buta, da kasi aku hangen. Aku keluarkan capati yg ready made dari peti ais.Instruction kt situ,suruh aku taruk dlm microwave utk panaskan. So, sambil aku dok feeling hindustan, nak cicah capati tu dengan gulai ikan semalam, sambil bersila, tegak kaki sebelah cam citer hindustan tu, aku pon panaskan lah capati tu. Kuar2 aje, Ya Allah!!! Pesal jadi rangup?????!!!! Dah jadik rupa papadom goreng!!! marahnyeee akuuu!!! argghhhhh!! tensi! tensi!!! Nk buang sayang pulak.Terpaksala aku kunyah capati rangup tu smbil feeling Mr.Bean pulak! Cih!

4 comments:

ainiayu said...

muahahaha...capati + papadom...=capadom...resepi baru tuh....kekekeke....akk percaya...benda camtu pn licin gak hahahahahaaa....

aNiS tHe BumbleBee said...

ainiayu~ sekeping je mkn.sekeping lg bg kat kucing mkn..xpaa..sama2 merasa capadom anis..haha!

Nurul Izza said...

hahah.kalu internet xlaju sahla tu, terlanggar UFO.wahaha.sini laju bangeeeeeet.kalu donload concert (gile sgt kt morning musume jepun tu) yg 2 gig pya concert xsmpi sejam.ekeke jgn jeles deh

sini pon ada roti canai msuk micrwave.tp bila msuk mesti jd keropok garing.last2.masak atas api bese je.hihuhuhu

aNiS tHe BumbleBee said...

ye ke laju?kalo akak kt sana kan,dah lama buat bisnes cetak rompak ni.donlod2,jual kt msia.hahhaa! (itu pasal tuhan letak aku kt negara sengal ni)

tu ar,terlebih panas kot ye.akak gile malas nk bukak api.main campak dlm microwave je.kalo boleh,nasik,lauk2 pauk,sume nk cmpak dlm microwave tu,kuar2 je siap..Kt US ade mesin gitu?ade bgtau eh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...