Tuesday, January 26, 2010

SeLaMaT MeNguNdi RaKYaT Sri LaNkA..

Hari ini hari besar Sri Lanka...
hari mengundi siapakah yg akan jadi Presiden Sri Lanka berikutnya...
Hari yg akan jadi sejarah..

Mahinda Rajapaksa



akan bertarung dengan jeneral perang beliau sendiri..


Sarath Fonseka
**************
Wahai rakyat Sri Lanka, buatlah pilihan bijak. Yang kalah, xpayahlah nk amuk2, nak bom2 pulak ye.. Susah sume org..Letih la kena sembunyi2 dalam umah...aku dah la mmg sedia ada duduk dalam umah je..dah Speckybee cuti, ndak jugak kuar jenjalan..

Kalo pilihanraya kt UiTM dulu, aku undi org yg hensem2 je utk jadi Exco UiTM. Kenal pun tidak.hahhaha!

So,sekarang, yg mana 1 aku nk pilih ye...

yg bermisai lebat kah??

atau..

yg bermisai kontot kah??

kusut....kusut....

**eh,dulik ape aku.bukan aku kene undi.pegi senaman layan lagu Bebot lagi baik...daaaa~

Bebot bebot bet
bebot bebot bet
bebot bebot bet!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

best lagu Bebot!

aNiS tHe BumbleBee said...

anon~ kan, besh kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...