Monday, January 25, 2010

HeRo BaRu UtK FiLeM CiCaK MaN....


Ke hadapan abang2 KRU Production yg hensem,

Di dalam surat ini, sy ingin memberikan cadangan saya utk menggantikan watak hero untuk filem CICAKMAN bagi sequence yang akan datang. Memandangkan watak hero sekarang ini adalah Saiful Apek, sgt sibuk dan beliau mungkin sukar utk memenuhi jadual waktu beliau yang padat, maka dengan ini, amatlah molek saya cadangkan, suami saya, untuk menggantikan watak CiCaKMaN itu. Pada pendapat saya, suami saya ini memiliki ciri2 yg lebih dari cukup untuk memikul watak yg saya sifatkan sangat mencabar itu.

Suami saya seorang lelaki yang gagah perkasa, wahai abang2 KRU Production sekalian..Cuba tengok berat badan beliau.....dah meningkat sejak 2 menjak ni..


Tengok, berat badan beliau...okey terbalik.nnti aku pusing.



haa tengok!! padahal seumur hidup dia, xpernah lagi dia cecah berat 60 kg tau sebelum ni...

Dia juga berperawakan menarik, kelakar dan juga pandai memasak laksa,beef steak dan jugak ciken cop.

Dia juga memiliki badan berotot2 dan six pack tau..ngeh! ngeh!

bersama2 ini, saya sertakan gambar2 beliau yang gagah perkasa itu. Saya harap, abang2 KRU Production dapatlah menimbangkan permohonan saya ini ye...
*
*
*
*


CicaKMaN Yg Cute...


CiCaKMaN cuba menunjukkan kegagahan beliau..


Tengok, CiCakMaN yg baru ni ada remos macam Superman..Tampan bukan??

akhir ucapan, MmmUaaCKS!! Pleaselah ambil suami saya ni jadi Hero CiCaKMaN ye..Penat dia berlatih panjat2 dinding dan siling taw....

Yang Mengharap,

#A.N.I.S#
~ Isteri bakal CiCaKMaN~

11 comments:

ainiayu said...

wakakakakkkaaaaakaakaakakakakakakakaka........lawak la muke die nih.....gembira sgt la tu ye...berat dah naik....jgn pas ni perut je yg naik dah la....nk jd cicakman ye....mmmm...akk sebagai wakil brader2 kru yg melantik diri sendiri merasakan bahawa mamat ni tak sesuai jadi cicakman sbb
1. dia ada janggut
2. dia peminat manchester united....MU dh kalah
3. mamat ni duk sri lanka..kt sana org tk panggil cicak....
4. dia agak cumil...sian bini dia nnt...mkn ati
5. dia tk takut getah sbb suka pompuan bergetah...(hg la tu aniss oiii)
lagi.....dah la tu....

siannn korang yeeee.....iskkkk....

aNiS tHe BumbleBee said...

huekekeke! akak, sy sbg pengurus cicakman,menolak sama sekali alasan2 yg diberikan:

1.tu cicakmcan beriman..sbb tu ade janggut.

2.MU tengah lead la kak..

3.tu menunjukkan kepintaran cicakman yg baru,boleh berkomunikasi byk bahasa.

4.ye..mmg die cumel.tp bini dia xmakan hati.bini dia mkn megi aje.diet katakan...

5.Pompuan bergetah adalah contoh getah asli yg diproduksikan oleh negara malaysia..huekeke!

jadi dengan ini,harap2 permohonan kami dapat dipertimbangkan sekali lagi.Memang die lah yg paling layak jadi cicakman.keh keh keh!

abigemok said...

hahaha... sian mr suami jadi mangsa kekejaman... haha

Bayi berkepala 2?

deus X machina said...

kena tambah perkataan kubin
jadi cicakubinman
erk888

aNiS tHe BumbleBee said...

kyubi~ hehe..sajo jork usik..

aNiS tHe BumbleBee said...

deuxmachina~ hahahaha! ejaan tu tukar skit jadi corbain..

Anonymous said...

hahahaha! gila lah ko ni anis!!

aNiS tHe BumbleBee said...

anon~ er..ye ke?hihi

SyamsilaKadir said...

ade-ade je anis nih.. hehehe..

aNiS tHe BumbleBee said...

syams~ bosan syam duduk sni sensorang...ngehehe..

Anonymous said...

best filem ni. bile agaknye akan ditayangkan.filem melayu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...