Saturday, January 16, 2010

PuLaNG Ke PanGkaL JaLaN..

Asal aku nk berblogging jee, dak tecit ni kacau. Last2 lappy aku kena conquer.

Sibuk nk tgk Upin Ipin kat situ.




sikit pun dia xde heran kt orang

buat deeeekk jee...hari2 nk gaduh dgn aku.hinss!

Hum, setelah beberapa siri kekecohan berlaku, rupa blog aku kembali ke asal.Phew!!
Malas dah aku nk tukar template sbb byk template yg aku suka xberfungsi mengikut nafsu aku.
So, aku guna template yg aku boleh modify sesuka hati.Sgt kecewa sbb aku da ready dgn background design yg aku buat sndiri,tp xdpt nk load pun.

Bunch of thanks aku ucapkan pada Zuar yg bersusah payah pegi ke CC sebab nk tolong aku betulkan template aku yg porak peranda tu.tihihi..

Ramai2 lah pegi blog dia.Adelah info2 pasal computer.Yang single2 tu,agak2 kalo muka korang macam Yuna ke,suara cam Yuna ke,boleh lah hantar proposal pada Si Zuar ni.Dia kata 24/7 boleh je call dia.Sila pegi blog dia utk dapatkan no tepon ye. (Kah! kah! kah! hambek ko zuar! ko ndak awek sgt.Mati la ko jawab tipon pasni.)

aku ada google gambar si Zuar ni.nk letak sini.Tp, asik muke minom air tu je yg kuar.Google punya google,aku jumpe ni.Mungkin ni gambar sebenar dia sebelom plastic surgery.
silalah tatap wahai gadis2 di luar sana yea...hahaha!



okey..cau cin cau....daaaaaaa!

4 comments:

|| NaFiRaa || said...

mak aih!! sonoknye tengok upin ipin!!! anak ai pon suka benau tgk upin ipin..

ezzati said...

haha..muke xde perasaan tgk upin...

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~ heehe...ye ke?best gak upin ipin..byk teladan kt budak2...heee

aNiS tHe BumbleBee said...

zati~ tu arr..hari2 tgk.smpai hapal sume scenes dalam tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...