Saturday, January 2, 2010

MimPi Di Tahun Baru.. "_"

Malam tahun baru.....

aku dapat 1 mimpi.....

bukan! bukan!

bukan mimpi basah...Ceh,apelah korang neyh!

aku mimpi....

talipon aku.....

nokia 6280 tu....

ade software baru....


boleh buat jadi cam N97 mini Speckybee...



ade fesbuk2..ade email2...ade GPS2..buleh touch2 skrin....lukih2 atas skrin...haishhh!

Sesungguhnya aku amat2 jeles bila Speckybee bukak2 N97 mini dia tu..tekan2..sound pulak berdentum dentum! aku hanya mampu...tutup telinga...dan tutup mata...sambil berdoa....
pada tanggal 23 Mei 2010....henpon itu muncul dalam tong beras....seperti hadiah2 harijadi aku yang lalu....amin.... :P


p/s: objektif aku utk entry ni????

7 comments:

Tie HT said...

wahh..best lah itu henpon...nanti,jgn biar lame sangat duk dlm tong beras tu..masak kang

lillies said...

pak ad..minik hang dok verangan hang nk buang hp tu dlm tong beraih...hehehe...baikla hg beli kat dia hat yang bule isi ayaq punya..leh gak uyin tumpang minum...
hehehe..jgn mara ar anis...hehehe...

aNiS tHe BumbleBee said...

keke! aku xmo henpon dia..aku ndak yg baru...ngeee!

aNiS tHe BumbleBee said...

tihara~ tu ar,pepagi besdei tu,nk lompat2 pegi kt tong beras,tgk apa ada..muehehe!

ainiayu said...

anis..td akk p time square...ushar n97...akk rasa dpt harga baik nyer...n97 mini set ori rm1800...klu AP set rm1650....amacam ok ke?
akk tk sabo dh ni....bila la nk p sambaq ni....tulunnnnggg....

aNiS tHe BumbleBee said...

hum..akak sure ke ori kak?time square tu ade sejarah hitam tu..stock N siries China punye byklah kt situ.rasanya,xdapat la hrga tu kak kalo ori.

ainiayu said...

anis akk tk jd beli kt time square...akk beli kt low yat....heheheh....ori.rm2150..ok ke?...dh check abih...sume ok...klu ap nyer rm1700 je....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...