Wednesday, January 20, 2010

RoW RoW...RoW YoUR BoaT....

Semalam...pegi jumpa doc..sebab uyin kan demam...
sampai je pintu bilik doc tu,dia jerit2 "No!No!No!" sambil geleng kepala & tunjuk jari telunjuk..
huekeke! Dia dah kenal sgt tempat tu. Bila bawak masuk,melalak2 lah dia...


"Saye lemam, dokter..."


"Lain kali telinga tu dengar...jgn lawan ckp mak...mak ckp jgn main ujan,kau main jugak..kan dah demam..." bebel doktor pada Uyin.haha!


"Nah,ambil ni..doktor bagi boat ye..nnti kalau ujan,jgn main ujan,main bot ni ye..kasi terapung tepi longkang.."


Okey..time to say gudbye to doc..."thanks doc....nnti sy berenang dgn boat2 tu skali tu kt longkang ye..."


inilah rupa boat uyin...bukan senang sorang doc nk belek2 kertas buat boat..siap tulis nama lagi..

p/s: Tu lah pediatrician Uyin dari umo dia 3bulan lagi..Doctor Liayanage Upeksha namanya..atau nama manja beliau...doktor Liyana...huekekeke!

*sume dialog diatas rekaan semata2..siyes aku bowink gilak nih!

6 comments:

NURUL IZZA said...

kahkahkah..weh mcm akak je yg masuk jumpa doc liayan tuh ekekek

ainiayu said...

uyin dh ok ke?harap2 dah sihat & ceria....mak uyin & abah uyin sihat gak ke?

Qistina said...

kehkehkeh kelakar lah anis nie..
harap uyin cepat sembuh ;)..
qaira pun sama sejak dr kecik x nak jumpa doctor..masuk jer terus melalak..hihihi

aNiS tHe BumbleBee said...

izza~ eh,mmg ler aku pon masuk skali izza..

aNiS tHe BumbleBee said...

ainiayu~ da sehat...mkn ubat mcm mkn bitamin.lagi nakal pulak lagi..hadooii!

aNiS tHe BumbleBee said...

aby~ hehe..tu ar..pesal tah.si uyin tu,tnye cita2 nk jadi doc kenmain.jumpe doc takut pulak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...