Monday, June 13, 2011

SeLamaT Datang Putera Kembar Ke Keluarga Kami!

Alhamdullilah...pada tanggal 7/6/2011 aku selamat menerima 2 lagi putera kembar...

Jadi skang ni, anak2 aku dah ada 4, tunggu bulan 8 ni insyallah bakal bertambah jadi 5. Kih3x!

Jadi, aku nk perkenalkan, inilah anak bujang kembar akuu.....Upin & Ipin.....(kelepuk3x!)



Kasih abah & kakak... :D



Yg belah kiri, Upin, yg belah kanan Ipin....


Ibu dan anak- anak..


Comel tak anak2 saya?Hiksss!


Mari buli abang Ngah...har3x!!


Muka bengang abang Ngah.Ni kalo member2 dia tgk ni konfem kena kutuk!kakakaa!

Syukur..bertambah lagi ahli keluarga kami...Speckybee dapat squirrel tu dari budak opis dia. Teringin sgt dia nk bela. Tapiiii...keja dia usung anak bawak balik umah je..Keje aku lah yg jaga anak2 dia. Tp xpa lah,aku suka anak ramai2 ni...comel2 ni...weeee!!!

21 comments:

Rasmuna Mun said...

wei dulu ak pun squirrel gak...nama upin n ipin gak..hak3x sama la plak..laki aku jumpa lam laci almari tp bukan bilik aku la...tp da mati huk3x...sayang oooo da besaq da..x tau sbb pa depa mati....

Jiejah Gorjes said...

ohhh anak kamoo berbulu2 yer hehehee kalo kembar 3 dah jd alvin n chipmunk dah huuuuuhuhu

afeezz said...

ler.... igtkan awak dah bersalin tadi... hahahah

ainiayu said...

as salam anis...lama sungguh akk tk komen kt sini....comei la ank tupai tu...tp klu kucing akk dulu nampak dia mmg jd mainan la...baik pulak si abg ngah tk kacau depa...huhuhu...tp jaga2 tau....jgn dia tunjuk alim2 kucin dah la....hahaha....

p/s..nk tau rahsia dak?tamau tau pn akk nk habaq gak....akk terjangkit penyakit anis la....hahaha....jgn habaq sapa2 lg tau....;p

cintahati said...

weih....tomei2 upin n ipin...
kalo hasya dpt mau dia penyek2 anak kecik 2 ekor tue...kucing besaq pun dia kerjakan,inikan anak tupai techik2 tue...

k hg take care yer...take care utk hg n both of ur big family...

miss said...

eih,,,,aku x ske binatang tu...geli wei...kucing hang tu xpa...squirrel geli geleman....

julietchun said...

jinaknya,tak payah masuk sangkar ke?

Nens Collection said...

comelnyeeeee...suka sgt tupai..bila dh jinak..sgt manja..abg ngah releks je..kontrol macho..hehe

Lina Rahim said...

depa ni makan apa?

ibu syafiq said...

ceh!!!xcited aku nk bca sbb ingat yg dlm perut hg kembaq.cek tipu rupa'y...kahkahkah...

aNiS tHe BumbleBee said...

Mun~hihihi!sama nama plak kan..paad nk bg namai Bollu dgn Dollu.Tpi aku nak nama Upin&Ipin bg melayu la skit kan.haha!aku risau gak ni pun.Tupai ni kan bukan pesen hdup lama2 sgt.

aNiS tHe BumbleBee said...

jiejah~hahaha!tu lah.bley suruh dorang buat concert ke apa kan.keh3x!

aNiS tHe BumbleBee said...

afeez~haahha!blom agi...rilex dulu..tunggu bulan posa dulu...hihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

kak aini~hah,nama pun kucing.mmg alim2 kucing laa tu.baik kt depan jaa...kih3x!

yeayyy!!xpa..penyakit tu agak best laa gak kann..keh3x!

aNiS tHe BumbleBee said...

z~haha!mau dak..uyin pon sama jaa..kena kunci sangkar tu.Kalo tak,dgn segala mamee la,biskut la,cinggam laa dia nk bg tupai tu mkn.

macehhh..hihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

as~ni paad kata..bukan aku kata...

"ceh,hg geli as??harap muka ja brutal.tupai pon geli.ceh lagi."

paad kim salam gak kt hg.hahahaha!

aNiS tHe BumbleBee said...

juliet~uiii..kena...dia mmg jinak,tapi marabahaya kt luar tu byk.kucing la,budak kecik dlm umah ni la...kang seminggu je hidup kang.keh3x!

aNiS tHe BumbleBee said...

nens~betul..best sgt tgk gelagat 2ekor tu.hihihi!abang ngah pasrah jer...jeles pun ade gak tuh.

aNiS tHe BumbleBee said...

Lina~tulah.aku search dlm tenet,dia mkn buah.Aku kasilah buah pisang dgn stoberi.Susu lembu aku xkasi minum,pasal dlm tenet ckp cepat mati.Aku kasi air masak aje lah.harap2 hidup lama laa..riso aku jg mende2 comel nih.

aNiS tHe BumbleBee said...

suhair~keh3x...saja laa..nk tunggu anak lam perut ni kuar lambat agi..hihi!

rusydan19 said...

taniah kpd kakak uyin dpt 3 adik beradik...........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...