Friday, January 14, 2011

SurPriSe!!

Situasi : aku tengah buat nasik goreng kt dapo..

Uyin: Ibu, ibu! Come here. I show you! Surpriseeee!!!


Elephant!!!!

Sakit jantung!! Dengan marker hokey??

Ko tunggu la abah ko balik dari Colombo kang!!! Dia plak bagi surprise kt ko. Ibu tak tawwuuu! Lalalalala!!

43 comments:

LadySiti said...

o0o0o0o0ppppsss...ayok tak tau...hehehhe

Tijah said...

kahkahkahhhhh...

uyin. lenkali buat elephant dan kawan2nya plak yer....

Kancilbiru said...

ni baru practise kot...nanti dah pro, boleh pitam teruih hang...ekeekeke

takpa, biarkan sajor..

liyana said...

wakakaka... comel la uyin... dh mcm rupe kanggaroo la tgk eh.. hehehe

ejan sara said...

uyin.....ko mmg kreatif la...terbaikla nak!!!

CouLeur de Chiqu3 said...

haaaa.creative..develop lg..xpe..abadikan gmbonye..bia uyin tgk bile dier beso...hehe

mario said...

ekeke...dulu2 mak aku mesti marah kata mcm umah koling...haha

afeezz said...

elephant ker? ermmm....

aida zain said...

hehheeee..."cantik lak gambar elephant tu uyin...sok lukis gambar tiger, lion, giraffe lak ye...bravo.." ate boleh gak jdkan wallpaper tu anis...hehehee..bdk2 mmg cam tu..biarkan dia dgn hasil kreatifnyer..mana tau sok jd pelukis terkenal...

Lizzie Yasmin said...

mmg surprise lar ibu oooii.. sungguh berseni.. tak tanya dia ke apa dia lukis tue? hahahaha

- GC - said...

mampuih hang uyin. sapa suh guna marker, len kali guna krayon dah lah. kah3x

|| NaFiRaa || said...

hahahaha.. adoiiilaaahhh... tunjuk bakat seni kat dinding ke nih??

pandai sungguh uyin wat surprise..seb baik x fengsan ibu dia..

@sm@lin@ said...

ahaha ade bakat wt graffiti!

@sm@lin@ said...

ahaha ade bakat wt graffiti!

@sm@lin@ said...

ahaha ade bakat wt graffiti!

skooz-san said...

uyin lain kali lukis besau besau yeee. nati dpt suprise yg lagi besau hahahahhaha ! lawak la entry neh. gelak sorng2 ambe~ :)

julietchun said...

vandalisme di mana-mana,kakakkaka

ummu said...

assalamualaikum Anis
wah kreatif anak Anis
walaupun menconteng
tapi berdasarkan pengamatan saya
lukisan kasar itu sudah menunjukkan
si pelukis punya bakat

lillies said...

hehehe...uyin sedang mengekspresikan bakat2 terpendam dia...hehehe...
sabaq na ibu...hehehe....

The Sharkox said...

sebenarnya aku dok nampak macam dinosor t-rex...macam mana dia kata gajah???

miss said...

jgn dirotan dah....sian uyin...

aNiS tHe BumbleBee said...

ladysiti~ahahaa!xtau laa kann...jawablaa dgn abah dia..

aNiS tHe BumbleBee said...

tijah~haah..nnti dinding umah ni boleh jadi cam mural zoo negara laa kak tij oii..ekekeke!

aNiS tHe BumbleBee said...

tijah~haah..nnti dinding umah ni boleh jadi cam mural zoo negara laa kak tij oii..ekekeke!

aNiS tHe BumbleBee said...

KB~ekekeke..prektis mek perfek.pasni balik kg,boleh conteng dinding rumah mak tok dia plak..

aNiS tHe BumbleBee said...

liyana~lukisan dia tu jenis 3D tu.kalo tgk dari kiri,nmpak cam naga,tgk dari kanan,cam kucing plak.huakkaka!

aNiS tHe BumbleBee said...

ejan~yaa betul!!! Ko tanak ajak uyin g umah ko ejan?boleh dia tunjuk kretibiti dia..ade beran?kih3x!!!

aNiS tHe BumbleBee said...

CDC~haah,boleh tunjuk kt anak2 dia pangai dia kecit2,ye dak.tihihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

mario~koling pon nangis weeh tgk dinding umah aku..huawaaaa!!

aNiS tHe BumbleBee said...

aida~hah tu lah..biar je lah.conteng dah conteng dah.besok nk pindah boleh cat skali harung.mana la tau besok2 dia lukis gambo mak dia,tup2 pemes cam monalisa.glamer makkk...!

aNiS tHe BumbleBee said...

afeez~menurut kata si pelukis laaa...hahahaha!

aNiS tHe BumbleBee said...

lizzie~dia kata elephant.tp xtau celah mana yg elephantnya entah..

aNiS tHe BumbleBee said...

GC~haritu ada skali dia lukis guna crayon hitam kt dinding belah kiri.kak punya geram,conteng muka dia balik dgn crayon tu.akakkakaka!geram sungguh!

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~tunggu surprise dari abah dia laa plak kan...pandai sgt dok surprise2 org niee..hihihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

asmalina~hamboi koo..smpai 3kali komen puji uyin.nak ambik uyin jadi anak angkat ke?kekekke!

aNiS tHe BumbleBee said...

skooz-san~hahaha!nak uyin surprisekan ko pulak tak?nak?nak?huekekekeke!!

aNiS tHe BumbleBee said...

juliet~vendor machine pun ada kt mana2 gak..tihihihi!!!

aNiS tHe BumbleBee said...

ummu~waalaikumusalam...hihi..iye?harap2 gitu laa..dia minat betul melukis.melukis pakai tangan kiri pulak tu..mmphh...

aNiS tHe BumbleBee said...

lily~haah..hasil bakat terendam aku gak dulu2 ni..hehehehe!

aNiS tHe BumbleBee said...

sharkox~mungkin maksud dia haiwan pra sejarah...humm...nanti aku kaji balik..

aNiS tHe BumbleBee said...

miss~aku baru pas rotan dia pasal bg habis syampu sebotol yg baru beli.yg lukisan ni,bg abah dia plak handle.kekekekee!!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Uyin,

meh conteng kat rumah auntie pulak..


p/s nak bodek uncle cat dalam rumah pulak.. huhu.

AngahSayang2314 said...

ohh memang surprise tul la... hehehe tapi memang adat la.. angah pun kena gak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...