Monday, January 24, 2011

Mia..


pic [here]


Speckybee: Dinda, kita potong rambut anak kita mcm Mia yg comel tu, nak tak?
Aku : Hesh, mana la boleh..rambut anak kita kan nipis je..
Speckybee: Humm..kalo camtu, dinda lah potong rambut mcm Mia tu, boleh?
Aku: Amende pulak...muka mana sama....grrr...
Speckybee: Uish....dah iras2 dah dinda dengan mia...tapi salamiah laaaaa kann...kakakakaka!
Aku:[ Patutkah aku mogok masak seminggu kt mamat ni?????]

34 comments:

Kancilbiru said...

permintaan suami jangan diabaikan...nanti derhaka...hahahaa...ish buleh ja kot nk potong camtu, sebab pakai tudung kan...masalahnya sanggup ka speckybee tu tgk lama2..

The Sharkox said...

jgn la mogok kat dia..sian cik abang tu seminggu tu..lama bagi seorang suami..haha

afeezz said...

aper kate awak suruh speckybee pon potong rambut cam mia tu. so... satu keluarga nnt rambut serupa mia

Sidratul Muntaha said...

ahahahaa
sakit perut aku
cik speeckybee buang tebiat!!
aahhahaha
nasib ko ler anis!

ab@h_Izz said...

mogok masak seminggu takper lagi..hi..hi2 ,
leh makan kat luar...tingtong

liyana said...

pastu kak anis pun ikat jugak toncet 2. ahaks!

julietchun said...

cantik apa, feeling muda gitu,hahahaha.

Yati said...

Sehari cukup la mogok. Seminggu lama sangat.
Anis, comel widget baby progress kat sebelah tu. :D

|| NaFiRaa || said...

hahaha.. ikutkan jek laaa..nanti cakap melawan cakap suami plak.. kekekeke

lillies said...

hahaha....salamiah la plak...hahaha...brani ke nak mogok masak??kang pa'ad pi mkn kat kedai2 minachi mana ka baru hg tau...hahaha...

Chik Att said...

hahahaha ....
koooo buat jeee ...buat bodo ... heheheheh

AngahSayang2314 said...

cantik apa....tapi kan anis baik anis jgn abaikan permintaan suami derhaka tueeee

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ikut ja permintaan incek hubby kamu tu...
BTW kakD folo sini jg...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

aku tumpang gelak boleh..


hahahahahaha....


pandai gak si speckybee tu melawak eh..

- GC - said...

mesti lawa. try la, nk tengok jugak. haha

Mario said...

ekeke...

makdara TERdiva said...

bukan senang nak dpt pujian ikhlas dari seorang suami tawwww :P

aNiS tHe BumbleBee said...

KB~hahaa!masalah paling besaq skali,aku mmg tak sanggup nk tgk diri sndiri..camno tuh?

aNiS tHe BumbleBee said...

sharkoax~kekkee!lagi lama rambut aku nk tumbuh normal balik weh..

aNiS tHe BumbleBee said...

afeez~ha..betoi..betoi!baru la adil dan saksama...kekekeke!

aNiS tHe BumbleBee said...

sidratul~hoho!mencik aii tauu!!

aNiS tHe BumbleBee said...

abahizz~kalo kt msia bolehla berlagak nk mkn kt kedai..kalo kt sini,menangis laa...ekekke!

aNiS tHe BumbleBee said...

liyana~haah...dan2 nampak cam terencat nnti..kih3x!

aNiS tHe BumbleBee said...

juliet~cam drama melayu la kan..pelakon yg tua2 tu,kalo nk buat cam scene flashback balik,mesti buat sikat rambut letak kt dahi bg nmpak cam muda2..kakakkaa!

aNiS tHe BumbleBee said...

kak yati~ahahaa..kita xgamak nk mogok..dia gamak kutuk kita tau kak...heee..saja letak.penting bila time nk gi check up nnti.. :D

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~kalo bab memburukkan diri,tanak ikottt!! nnti dia kutuk2 lagiii!huwaa!!

aNiS tHe BumbleBee said...

lily~kalau dia lalu laaa nk pi mkn kt kedai minachi tu..

aNiS tHe BumbleBee said...

CA~kekee..tu laa buat bodo jee...anggap je lah dia jeles...

aNiS tHe BumbleBee said...

angah~kena tgk jugak mintak apa.dia tgh merapu2 tu..

aNiS tHe BumbleBee said...

kakd~tak mo.takmo!!sy degil!hahaa!

aNiS tHe BumbleBee said...

reen~dia kalo bab melawak kasi idong aku jd naga,mmg pandai weh...

aNiS tHe BumbleBee said...

gc~cer hg terai dulu wei..hahahha!!

aNiS tHe BumbleBee said...

mario~gelak..gelak!

aNiS tHe BumbleBee said...

mdt~haah...ikhlas laa sgt die kak...cizzzi tul.hahaa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...