Monday, May 31, 2010

BereNanG2 Di TePiaN KoLaM..

Yuhuuuu! korang buat ape je ari minggu lepas??? aku buat aktiviti kekeluargaan je...3-3 org bangun pukul 10 pagi...ngeh! ngeh! Makan nasi goreng...pestu Speckybee ajak cuci karpet..sebab musim ujan dah tamat kt Sri Lanka ni....Yeyeyeye! So,kitorg buat depan umah ktorg tu mcm taman tema air laa...boley guling2 kt situ sambil main2 air...Weeeee!


Speckybee je yg cuci karpet..aku pandang aje...mueheheh!


Anak dara bermandi mandi manda bersuka ria...


Last2 sekali bapak dara skali yg berendam...huhuhu!


Mak dara? Mak dara dah jadi mak buyung,kalo masuk skali dlm kolam tu karang,abis sume air lam kolam tu...hhahahahaah!


Sampai biru2 tangan bibir sume..punyalah berendam.

Pestu agak malam skit dlm kol 7,ktorg kuar pegi supermarket..Beli brg2 makanan..


Ada penyokong bola sepak kedah sesat kt Sri Lanka..lalala!

Sejak 2-3 menjak ni,aku asik lapa je 24 jam.Jadi aku kena tukar pola pemakanan aku kepada yg lebih berkhasiat supaya tidak menyesal di kemudian hari..So,aku pilih utk makan byk sayur-sayuran..Makan salad taruk segala dressing ni best gak kadang2..kadang2 je larr...kalo hari2...pengsan aku..!


Taraaaa! Ni la salad aku..sedap woh! Ada campuran brokoli,lettuce, carrot,olive,pestu taruk dressing sket...Wallah!

notabulukaki~ harini aku tgh tunggu 2 keputusan...1 keputusan exam JPA yg smpai skang xkuar2 lagi pon... satu lagi petang karang,nk pegi jumpa doctor peiris utk check baby..harap2 dapatlah berita gembira..Doa doakan lah okey utk babyku itu..

6 comments:

zuar said...

macam penah tengok je baju kedah tu..tp di mana ya..koh3

|| NaFiRaa || said...

ai doakan semua selamat dan tunggu berita gembira dari u k~ aminnn

mrsyusofhussain said...

insyaAllah akan sy doakan...wah kemain meriah baju ko kak...dari jauh sure bleh nmpk punye..kuikuikui

aNiS tHe BumbleBee said...

zuar~ ekeleeyy...dah berzaman dah baju tu..

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~ mekacih....result no 1 da kuar...result no 2,ptg ni pulak..hadoihh..sakit perut..

aNiS tHe BumbleBee said...

lia~ hahahahaa!ktorg 1 family ade baju tu...bajet sempat tgk game balik aritu,tp xsempat...buat pakai pegi market je la jawabnya..mueh mueh mueh..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...