Saturday, August 1, 2009

PANASSS!!RAKAMAN SESI SOAL JAWAB TAHANAN ISA TERSEBAR!!!!!

kekeke!! saje jee aku letak tajuk gitu.kasi rating naik skit.kukuku!maklumler..skang kt malaysia sumer tgh sebok2 pasal ISA.aku pon nk sebok2 ler jugak..aku kan penyebok.peacepeace!! hehe!

tgh aku sibuk2 siapkan invoice customer aku..datang ler si budak kecit ni menuntut perhatian dan kasih sayang dari aku.aku pun ribakanlah dia.ajar dia bab2 komputer ni supaya dia tak rabun IT mcm abahnye aku.siul



dah boring2,aku pon rakamlah video si honeybee ni.maklumlah,sejak kamera "canggih" aku tu lingkup,mmg xdapek ler nk buat apa2.inilah antara isi dlm sesi interview bersama ORANG KENA TUDUH itu..kekeke!(kut2 le korang xbape paham ape OKT tu ckp.mklumlah,pelat2 lagi bahsenye)

TUKANG TNYA: what is your name?
OKT : uuyinn
TUKANG TNYA: how old are you?
OKT : tuuuu..(two)
TUKANG TNYA : what is your mother name?
OKT : aaaanissshhhh (anis)
TUKANG TNYA: what is your father name?
OKT : uuuu a'aaadd (fuaad)
TUKANG TNYA: what is your teacher's name?
OKT :tche ....(xbape jelas)
TUKANG TNYA: what is your teacher's name?(suara tinggi sket,garang ni!)
OKT : cicher kaamminni.. ( teacher kamini)

kekeke!pastu OKT ni nk mkn nasik..cian..lapar dier..aku kasi dia mamam dulu ye..kt bawah ni der gambo2 yg ktorg gi soping smlm.aku pakai camera henpon aku yg "canggih" tu.(erkk,anggaplah suma brg2 aku mmg "canggih"2 sumanye.lalala~)


honeybee mcm ye ye je soping..penyapu tu nak ooi...


aku datang naik tuk2.tp balik tnggu abahnya dtg amek.lama sgt tggu abah,honeybee lompat2 nk naik bende ni.8 round bende ni menyanyi,abah xjugak smpai2 agi.budak2 lain,dah tgk si honeybee naik,pakat nk naik pulak.kalo idak dorang ingat bende ni xworking kut.aku pn ingat gitu memula.tp aku tnye,okey je.jadik,ramaila yg dtg nk naik bende ni.secara xlangsung,si uyin ni berjayala jadik model bende alah ni.kalo idak,jadi tukun je lah mesen tu.kekeke!

kepada anti ISA dan pro ISA yg nk berarak tu,slamat berarak..ape2 pun,pikirkan tanah air yg tercinta kita ni..fikir pakai otak dlm tempurung kepala,bukan tempurung kepala lutut.keamanan kita ni,mmg xboleh dijual beli.jgn jadi mcm negara2 lain yg dah tunggang langgang tu.fikir nasib anak cucu,generasi selepas kita.jgn pikir tembolok sendiri aje.besok2,bila negara dah kacau bilau,baru nk menyesal. "ibarat dah terhantuk baru nk tergadah." Karam Kapalku melaporkan dari pejabat ADUN kawasan Galle,Sri Lanka.

8 comments:

Faizul said...

wow..
comel n bestnyerrrr..

alaaa. nape potong..nak jugak tgok part yg dia gelak tu..

MamaIka said...

ololooooo, comeinyer si uyin nie,,,,geram sungguh..tecit2 dh pandai ni..meh nak cubit pp skit...

aNiS tHe BumbleBee said...

anis to dude~keke..xbley..nnti ramai yg ngorat anak dara aku tu.bahye.kena jg betul2 anak2 dara zmn skang ni.tihihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

hehe..uii,jgn cubit pipi dia.anak dara ni terer silat ni.sekali ditepis daaa...

Qistina said...

bijaknye uyin :))... suka sgt dgr dia ckp..chomeel...
bila qaira nak pandai ckp mcm uyin nie..x sabar nyee..huhuhu

aNiS tHe BumbleBee said...

hehe..tenkiu mummy qaira...ala,xlama lg pndaila qaira ckp..besok kalo dia dh pndai ckp,uiii..xlarat nk layan...hehe..

Anonymous said...

advance betul uyin.....mmg bagos dpt omak rajin....hehehe

org yg nak berdemo tuh kena anta kursus p sri lanka best jugak kan?

aNiS tHe BumbleBee said...

anis to vivavogue~ omak rajen?ngehehe..sgt laaaaa!

hah,betul.kursus ke sri lanka pulak,jgn taruk kt colombo.mewah lagi tu.taruk kt galle ke,jafna terus.baru padan muke tuh!ko demo lah puas2 kt jafna tu,kalo berani lar.hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...