Sunday, August 30, 2009

MenU Pause!!

"bah,oder pizza nak?ibu buat spaggeti.arini ala2 italian skit,nak?"

Tu ler bunyik sms aku pada hubbyku yg hensem lagi menawan kalbu pd petang ni.sebenarnya,menu italian tu adalah modus operandi aku utk menghilangkan rasa bad mood dan emosi xstabil aku.adekah aku nk menopause??ishh,xkanlah..aku mude lagi.anak baru sorang ni.cane nk produce smpai 11 org nih?

sebenarnya sekali lagi aku jadik mangsa kepada pepatah "buat baik berpada2,buat jahat jgn sekali" atau dgn lebih tepatnya, "susu dibalas tuba".Itu yg menyebabkan mood aku mggu ni seperti org nk menopause.humm..ape patut aku buat???

adekah aku patut:

a)Lempang org itu laju2 dgn menggunakan stokin kepam Speckybee yg baru balik main bola??
b)Melompat2 di atas katil smbil menjerit sorak pom pom girl ; "Tara papa,Yeyey!" ??
c)Tidur lagi....utk ke 888 kalinya???
d)Mengadu kepada TaliDera atau Talian Nur?
e)Menangis (oh,xkuasa aku!)
f)Mengadu kt Speckybee....lagi??(byk2 kali kang die pon fedap!)
g)MAKAN!! (beb,nak raya ni.nk balik kg.badan kang naik mencanak,ade hasil kene kutuk dgn org kg..cam taun lepas.sigh!)

Hummm....ape perlu aku buat???
Oh,Tuhan...kenapakah aku slalu jadi mangsa ketidakadilan inih?
Owh..mungkin aku dlm senarai hamba2Nya yg kuat dgn ujian....
mungkin........
eley..xpe..wot u gip,u get bek! lalala~

fun quiz for myspace profile and blog
VERY FORGIVING...patotlaaa..


p/s: amek wudhu,bace quran.moga tenang hati ini..

8 comments:

ainiayu said...

laa...sian lak baca...rasa nk nangis ni...dh la jauh dr mak bapak...org wat sker ati je kt anis ye.....ish3x...sape la org tu ye....sabo je la ye....sbb org baik je selalu jd mangsa.....

aNiS tHe BumbleBee said...

Hehe.ala,benda xbape best,usah dikenang.kekeke!akak,arini ktorg nk g enjoy2,mabuk2(mabuk naik keta occay)kt colombo.de merdeka celebration.hehe.lg 2mggu nk blk ni.

lupekanje said...

salam ziarah..
ayat last tu adalahh yg spatotnya dibuat biler tgh moody gittew...:)

aNiS tHe BumbleBee said...

lupekanje~ time kasih dtg melawat ye..mmm..betul2..dan lagi satu..lupe kan jee..kan?kan?

lupekanje said...

aha....tawu takpe..hehe...tpi jgn lupekan daku ....

aNiS tHe BumbleBee said...

kikiki!tidak...lupekanje tidak akan dilupakan.suke betul dpt kenalan2 baru ni.ilang kesunyian di rantau org.heee!nice 2 know u dear..

Qistina said...

huh, dah nak balik beraya dah pun..jgn moody2..sedih2 yer..gi kemas2 beg gerenti lupanye prob tue nanti~hehehe

aNiS tHe BumbleBee said...

qistina~hehe..dah enjoy2 dah smlm..dah gumbira balik.yey!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...