Saturday, March 20, 2010

SeLaMaT HaRi LaHiR CiNTa ♥

Aku nk jempot korang layan gambar2 kt bawah ni dulu...

Ni masa nk masuk stadium Old Trafford tu...Speckybee nk tgk SuperSunday katanya...


Ni masa ktorg lepak2 minum kopi kt Paris....~


Kene peluk2 kt sini sebab sejuk...


Ni masa ktorg pegi melawat China..aku nk soping,die pulak nk memanjat GreatWall ni..



Ni masa pegi Spain.........aik, asal posing cam sama gambar kt atas jee??


Okey, dah! dah! Kantoi...dgn urup 'D' pon ilang bagai...

Sorila eh...tu aku tgh mengigau sensorang tu....Aku pikir2...apelaaaa nk kasi adiah kt Speckybee tahun nih...Dah ler xkeje...duit xde....Tp xpe...aku gunakanlaa kepakaran memanipulasikan komputer ni...hahahhaaa! So...aku buatkan DVD special utk Speckybee...harap2 dia suka lah ye...

Tahun ni aku berazam utk menjadi seorang pompuan yg romantik...haha! So,adelah seprise2 yg aku buat sempena besdei dia tahun ni....Aku kasi adiah jersi ADIDAS (aku simpan duit lebih2 die kasi aku tu, pestu buat2 mcm duit aku,pestu pegi beli adiah kt Speckybee...haha!)

Pagi2 buta tu aku lompat naik Tuk2 pegi kedai beli kek...Balik umah,masak nasik ayam..Tiup2 belon (aku dah le flu+sakit dada+demam, biru2 muke aku tiup belon tu sbb xcukup oksigen)

Tada!!! Ni lah hasilnyaa!



Sekali Speckybee balik lewat pulak daaa....! ari jemaat,dia pegi sembahyang Jumaat dulu...Arini jugaklaaaa pak imam masjid tu nk mengamuk, punyalah lama die khutbah.Kalo selalu khutbah bahse tamil, kejap aje, ni die naik angin ape ntah, khutbah bahse Inggeris.Berejam tunggu..hihihi!

Last2 balik laa jugak org yg dirai....




Uyin ingat, tu besdei die..die nyanyi 'hepi besdei Uyin'




Kau apehal anis?Asal suh laki ko potong kek atas katil????

Ye arrr...niat aku kan nk jadi pompuan yg romantik...kt tempat lain aku tak reti nk romantik2 ni...atas katil je reti.....miahahahahahahahaha!

pupyeee!

notabulukaki~ lahanat tul kedai kek tu,dah le lilin tak kasi,pisau pon tak kasi..seb baik aku xbuat keje gila pegi letak lilin yg pakai time blackout tuh..hisshhhh!

15 comments:

|| NaFiRaa || said...

muahahahha.. lomantik sungguh u nih!! nanti ai nak celebrate atas katil gak ah.. malas ar pi beli2 kek!! muahahahahahaha

heppy bezday tu papa uyin!!

@sm@lin@ said...

hik3...orang belom kawen nak tumpang lalu membace....
mekaseh...~
haha

ainiayu said...

cedapnyerrr kek....huhu...dh lama tk mkn kek....sok nk p cari la...pastu mkn sorang2....hehehe....klu sidia nk soh p beli sendri...hahaha.....

vivavogue said...

woh....eppy besday jugak!....loba2 nyerrrr

vivavogue said...

woh....eppy besday jugak!....loba2 nyerrrr

Ieda the Rainbow Princess said...

Salam,Anis..
Sedap nye Kek!
Bestnye b'day party
kt bilek tdo siap ade
belon2 bertaburan.. =)
Happy Belated B'day to
Mr Speckybee cyg Anis tu
ye.. =)

Ieda the Rainbow Princess said...

p.s: Sori..td telupe nk letak
'p.s'..Hihi..Anissss,pls vote
for meeeeeee..->http://vee-midastouch.blogspot.com/2010/03/update-mata-undian-apakah-gaya-warna.html

Thanks,Anis!

Qistina said...

nampak gaya nak jd mcm anis jugaklah kena jd romantiks jugak lah lepas ni..asik manjang jd singa je penat jugak ni..huahuahua

kek tu sedap x nis!!nampak menyelerakan sungguh ;)

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~ hahaha! mari jadikan 2010 tahun romantik sedunia...!kih kih kih!

aNiS tHe BumbleBee said...

asmalina~ hihihi....xpe..blaja..blaja..sok xdela ko bute ati cam akak ni haa..hihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

kak aini~ kih kih kih...layan blue kak..sambil makan kek..sambil aturkan rancangan berikutnyaa..kekee!

aNiS tHe BumbleBee said...

kak yani~ tenkiu....loba ke kak?boley laa kannn..

aNiS tHe BumbleBee said...

ieda~ hihi...salam..tenkiu..tu romantik laa kununnye..
okey2..akan diundi beramai2 besok! yihaa! gud lucks eh..

aNiS tHe BumbleBee said...

aby~ romantik eh gitu?kikiki...musim2 mengawan mmg gini..haha!

kek tu xsedap sgt kut.mkn keping2 ceklat die je..ade agi lam fridge,tu pon setelah da sedekah kt separuh org kampung..kekee!

ainiayu said...

anis ...akk tk layan blue la...akk layan blues je....hahahahah.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...