Saturday, March 20, 2010

eNTrY KoNTRa


Pertama2 skali...aku nk ucapkan selamat datang kepada baby baru yg lahir di Sri Lanka ini...Cewah..cewah....pasni dapatlah surat beranak tulisan gulung2 mcm Uyin punye..hihihhi! Tahniah kepada keluarga Kak Waffa atas kelahiran putera ke-4 beliau...Naqib Adam namanye...suwiiiit....!


--------------------------------

Ramai gak yg tanya, asal aku tak hapdet2 blog ni berkurun?? Jawapnye, aku sibuk..dan jugak agak bengang...dengan sorang Minah Joyah ni...so, aku xde mood langsung nk menulis.

Hye Minah Joyah...! U maybe a DRAMA QUEEN, but I definitely THE BEST ACTRESS! Ko hajak2 aku main api yee?? aku hajak ko main bom2 plak pas neyh!

sekian entry kasih sayang dan juga entry emo...


notabulukaki~ apekah bom yg paling best skang ni? C4 eh? bape ringgit? aku nk pegi beli lah!

4 comments:

vivavogue said...

bertambah warganegara sri lanka/malaysia kannn....bagus2....nasib baik kitorang pon sempat visit ritu...terkejut tgk waffa macho gler hr kedua dah steady je..

k.yani dulu siap kena duduk pakai pelampung bagai...huhuhu...rezeki masing2

yg bwh tuh marah kat sapo plak?

Ieda the Rainbow Princess said...

Soooooo..cuteeeeee,Naqib Adam!

p/s: Sape 'Minah Joyah Sport' tuh!?
Ape sal dgn die Anis?

aNiS tHe BumbleBee said...

kak yani~ hihi...mmg kalo bersalin kt luar ni kene buat2 steady macho kot..da sensorang kan..xde mak utk bermanja2..huk huk!

oo..marah tu..hik..ade laa..Minah joyah yg kerek..kekee!

aNiS tHe BumbleBee said...

Ieda~ cute kan..kecik2 da pndai buat muke senyum tak senyum..hihihi!

Minah Joyah Sport yg qaypo cam lam majalah Ujang tu..Menggelipit skit..kekee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...