Sunday, March 14, 2010

KeNaPa aKu TaK BoLeH KeJe CeKgU...

Dulu...mula2 kenal Speckybee, dia suruh aku keje cikgu..Sebab die ckp, mak die nak menantu yg jadi cikgu...Aku tunduk muka ke bawah...sepak2 batu dan tanah...aku diam..aku tak jawab.tp dalam hati aku berkata2...aku tak nak jadi cikgu..tak sesuai dengan jiwa raga aku ni.. aku darah gemuruh..kang aku pengsan lak kt depan budak2 sebelum start mengajar. Skang ni..bila aku dpt email (thanks gee for da email) dan gamba2 ni, aku sedar, keputusan aku tu tepat sekali...huekekekkee!








Sumpah kejang paru2, limpa, ulu hati aku kalo jadi cikgu budak ni...aku salute la pada semua cikgu2 kt dunia ni..korang mempunyai kesabaran dan ketahanan ketawa yg sgt tinggi..aku tak boleh..mau guling2 aku kt bilik guru kalo kene semak karangan budak2 gini..hadoi laaaa.. harini jawapan aku pada speckybee..."biarlah dinda jadi cikgu kt umah aje..ajar si kecik uyin ni pon dah kasi jantung aku bergegar2 ketawa..!"

notabulukaki~terima kasih kepada guru2 yg mendidik aku selama ni.entah2 cikgu2 aku dulu pun ketawa berguling2 baca karangan2 bangang aku tu kan...isk..isk..

2 comments:

SyAkuRagi said...

hahahaha!! naseb bek aku tak mengarang mcm tu dulu..

|| NaFiRaa || said...

muahahahahha.. adoiilah!!! mmg boleh terkeluar isi perut kalo cek karangan cam nih!!! muahahahhha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...