Saturday, September 5, 2009

PROMOSI GERAK KETAWA!!!!

"Erk...!Tak..Tak..Bukan aku taip salah.Mmg gitu"

Cer tgk ni
*
*
*


Aku pon xbape pasti adekah si tukang promosi itu mmg sengaja tulis 'gerak ketawa' ke atau typo.Ade byk kemungkinan kt sini:

#KEMUNGKINAN 1
Memang typo atau kesilapan menaip.Dia nk tulis 'Gelak Ketawa' tp tertulis 'Gerak Ketawa'.

#KEMUNGKINAN 2
Memang dia berniat tulis 'Gerak Ketawa' jugak.Maybe dia suh kita gelak guling2 (bergerak la tu kan?) atau, gelak smbil cecepat beli barang dan blah.xsuke kita crowded2 kan kedai dia.

#KEMUNGKINAN 3
Beliau seorang yg kurang fasih berbahasa melayu.Ade pelat2 cina sket kut.Cine kan kalo 'R',kan slalu tertukar jadik 'L'.Contoh ayat: "Talak susa punya..kita punya olang,baik2 maa.." contoh la kan.kan ke L tu patutnye R.Jadi,mengambil kira formula ini,jadi dia pun tukar lah 'L' jadi 'R' pulak.kukukuku!

ataupon kemungkinan2 lain yg korang boley pikirkan.

Gambo ni da lame aku snap.Time balik msia bulan 3 haritu.Tempat kejadian ni dekat2 je dgn umah aku.heheh!Yg pastinya,mmg sgt best shopping kt situ.Sbb barang2 murah ya amat!

p/s:sila bayangkan kelakuan 'gerak ketawa' itu.gyahahaha

7 comments:

IeYzA said...

hehehe...jom kiterrr ketawa sambil bergerak...

ezzati said...

hhaha...cute gila emoticon tu..

dude said...

ala ketawa macam sinchan la tu agak nye...;)
tokey tu die-hard katun sinchan..

aNiS tHe BumbleBee said...

ieyza~kekeke!jom kita cuba ramai2!

aNiS tHe BumbleBee said...

ezzati~mmm..cute kan..kan..nama dia bawang.hehe.

aNiS tHe BumbleBee said...

pandai ler ko dude.sinchan.musti ko pon minat sinchan kan..kekeke!

vivavogue said...

adoilarr...ingat kat sri lanka je byk signage typo...rupanyer kat msia pon dah berjangkit ek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...