Friday, September 11, 2009

CiNTa HaTi SuDaH DuA TaHuN!!!!

Alhamdullillah....Syukur aku panjatkan pada Mu Ya Allah...Cinta Hati kami,Nurin Hannani dah berusia 2 tahun.Ini bermakna aku dan Speckybee telah menjadi ibu dan abah selama 2 tahun jugak.hehe.Sepanjang 2 tahun kehadiran Honeybee dalam hidup kami,mmg cukup bermakna.Dialah segala2nya.Dialah cahaya,dialah badut,dialah penyanyi,dialah tukang buat semak rumah,dia lah yg tolong aku sidai baju,tutup tingkap..segalanya2!Dia penghibur duka lara kami yg berjauhan dgn keluarga disini.Dialah penyebab utama,menjadi air yg sejuk menjirus hati aku yg kadang2 panas menggelegak dengan perangai Specky Bee.Dialah pengikat kasih sayang kami.Terima kasih anakku,kerana hadir di dunia ini.Terima kasih Allah kerana kurniaan tidak ternilai ini.Tanpa Honeybee,aku xkan dapat gelaran ibu,tanpa Honeybee,syurga xkan terletak di telapak kakiku.Terima kasih anakku sayang,kehadiranmu mengangkat darjat ibu begitu tinggi hingga tercatat di dalam Al-Quran akan kebesaran darjat sebagai seorang ibu.Terima kasih sayang!!!!


Wajah2 Honeybee di hari pertama lahir di dunia...



HoneyBee ~ 6bulan di General Hospital Penang.Menjalani ujian video EEG.
Saat ujian paling getir buat ibu dan abah..Sesungguhnya tuhan hanya menguji kasih sayang kami dan hikmahnya,supaya kami menghargai kurniaan Allah ini...


Honeybee 8-10 bulan
Saat baru pandai berjalan sendiri..Wajah comel ini xkan ibu dan abah lupakan hingga saat nafas terakhir..


Alhamdullilah...aku dikurniakan dgn anak yg sihat dan bijak..anak yg sangat menyenangkan hati..Melahirkanmu juga cukup mudah..Jarang sekali berjaga malam..Sentiasa buat ibu dan abah tertawa..Anakku...ibu halalkan setiap titik susu ibu padamu..Semoga setiap titik itu,membentuk urat sarafmu..supaya kamu dapat berfikir...tujuan kamu dihidupkan didunia ini..sebagai khalifah kecil Allah..Junjung agama Allah setinggi mungkin..ibu dan abah tidak meminta apa2....hanya doa ikhlas darimu..utk ibu dan abah...

Dari ibu, untuk anak kesayanganku,Nurin..
11/9/2009

14 comments:

Qistina said...

~Selamat Ulangtahun yg ke2 Nurin~
Semoga dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki sentiasa~from : mummy,Qaira & uncle amran ;)

hasni.hasnan said...

skjap je mase blalu..
da 2thun uyin upenyer...

heppi bday nurin hanani..

smoga jdik ank yg soleh yg berbakti pd kedua ibu bape...

AMIN~

ainiayu said...

selamat ulangtahun ke 2 nurin hannani...semoga jadi anak yg solehah & jadi anak yg berbakti kpd ibu & abah...semoga Allah memberkatimu....mmuahh...(utk hunnybee je yee...)

P/s: sori..agak lambat wish sbb tk dpt online ari ni...tenet slow tahap cipan...tk leh nk connect langsung...

SHAM said...

sedihnye n sayu hati aku...nape dgn anak ko yg banyak wayar berselirat tu?..tahniah my fren.ko antar orang yang terpilih untuk menjadi ibu..aku belum ada rejeki lagi...sedih tp tetap bersyukur n percaya semua yang berlaku ada hikmahnya...

SHAM said...
This comment has been removed by the author.
SHAM said...
This comment has been removed by the author.
vivavogue said...

woh...sempena september 11.....ngeheee....

tahniah big gurl!

dude said...

aminnn...

sept 11 byk kenangan...;)

aNiS tHe BumbleBee said...

vivavogue~time kacih aunty yani..hikz..

aNiS tHe BumbleBee said...

dude~amin...ko pn byk kenangan gak eh hari tu?spesel kan 11 sept nih.tihihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

Qistina~time kasih qaira and family..xlama lagi qaira punye pulak..besh besh!

aNiS tHe BumbleBee said...

hasni~ smoge menjadik solehah macam ko yee..hehe!

aNiS tHe BumbleBee said...

ainiayu~time kacih aunty..xsabar balik tgk pencil case..yeaaaaa!

aNiS tHe BumbleBee said...

sham~hum..tu time dia kena jerking tiba2.then,dr nk check wave otak semua.sbb tu buat eeg test.tp,syukur xda apa2.maybe benda2 halus ni la kut.alah,sham...baru je lagi.ada hikmah tu.nk suh ang hanimun2 dulu.cam aku ni,xsempat hanimun langsung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...