Saturday, September 12, 2009

KEPUTUSAN DWI CONTEST~ FROM SRI LANKA WITH LOVE

Wokey....para peserta sekalian....keputusan Dwi Contest telah pun berada di tangan saya..Keputusan ini dipilih oleh juri2 berlantik yg berada di Malaysia sahaja.Tidak ada kaitan dgn penduduk Sri Lanka mahupun yg berhijrah ke Sri Lanka.Tihihi!okey,kita teruskan kepada para pemenang kategori pertama:

CONTEST AKSI KELAKAR
TEMPAT PERTAMA
*
*
*
*
*
ZIHA !!!!!


TEMPAT KEDUA
*
*
*
*
AINI AYU!!!!!



CONTEST IBU RATU HATIKU

TEMPAT PERTAMA
*
*
*
*
JUE !!!!




TEMPAT KEDUA
*
*
*
*
*
TIQAH !!!!!



Yeayy!! Tahniah kepada para pemenang!!! Yg peserta lain tu,penyertaan anda suma best2!Juri2 pun cakap,susah nk pilih pemenang ni.So,peserta2 yg lain pun,layak mendapat hadiah saguhati special dari Sri Lanka!!!Yeay!!
Jadi kepada semua para pemenang dan peserta,sila emailkan:
NAMA
ALAMAT
NO TELEFON

ke anisshop235@yahoo.com dgn kadar segera:
untuk urusan penghantaran hadiah ke rumah memasing.Insyallah,hadiah akan di pos selepas kami sekeluarga tiba di tanah air.

10 comments:

ainiayu said...

ye..ye..menang....ye..ye..menang.....thanks ye pada juri2 yg arif lagi bijaksana....terharu nih....sob...sob...

Sitisifir10 said...

tahniah smuaa...hihi..anis tak sempat nk tunjuk gambar semua peserta ek...teringin nk nengok

Atiqah said...

thanks kak anis

aNiS tHe BumbleBee said...

ainiayu~ yeea!tahniah akak!!

aNiS tHe BumbleBee said...

siti sifir~ ade kak,kt entry contest tu sndiri.kt bawah sekali.hee..nway,tahniah ye kak..

aNiS tHe BumbleBee said...

tiqah~tahniah tiqah yee..

eRiNsZ said...

congrats untuk sumer pmenang i pngalah huhu....

dude said...

eh apesal aku tak menang!!
tak puas hati la macam nih!
hehe..

sila pos hadiah ke aku jugak ek..
ni alamat:
http://faizulpaijan.blogspot.com/

aNiS tHe BumbleBee said...

erinsz~ tape erinsz,dpt jugak adiah..nnti emailkan alamat tau dgn no fon taw..

aNiS tHe BumbleBee said...

dude~ ekekeke!tu laa..pesal xmasuk.haa,kejap agi aku pos toyol kt alamat ko..ikikiki~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...