Friday, October 12, 2012

Sapa buleh celen saya?

Nahhhhh haiiiii!!! Sapa buleh celen?? Masak sampai batu lesung patah dua?



Haihh...dah la batu lesung skang dah mahai. Ada tak org jual batu tumbuk ni saja? ibu dia xyah? Ke.....kecederaan camni buleh pakai gam je? Cer bg pendapat.

20 comments:

- G C - said...

tudiaaaaaa....!!!!

Nafira usof said...

Astaga!!! muahahahahaha*sambil guling2.. mmg tabik spring lah!!! hahahahaha..

Anis.. kalo kat shah alam ade jer jual anak dia jer.. kat kat johor tak tau lah cam ner..

nih baru betol2 memasak namanye.. kah kah kah..

Nurul Aini said...

hehe..dahsyatnya. ^___^

cik_ah82 said...

tudiaaaaa aiH!ang wat camna weh!ang tumbuk apa tu sampai jadi camtu?!hehehe..
hehee..tumbuk guna sekerat tu ja la.hehe

lupekanje said...

ini menumbuk ke atau apa ni ...heheheh...lawok...lawokk...
mmg dah tk blh selamatkan dah ni. Kena beli baru la...yg ni masuk muzium.

abby said...

ni superwoman masuk dapur nih!

kene beli baru ni, mcm tahu2 je anis dlm mood shopping :)

shazika said...

haaa...akk tumbuk apa ni smpai pecah dua..?

Chik Att said...

Giling rempah buat gulai ikan temenung dgn kacang lendiaq kaaaa ....

MumMe said...

cepat2 cari ganti anis...nak tumbuk sambai belacan x sah x pakai lesung batu... just joking :)

nurul said...

same la kite..kalau pegang ape2 mesti patah..penyapu patah..berus toilet patah..pemegang nak bukak peti ais pun buleh patah..nak kata saya ganas tak pulak..sgt sopan santun pilihan bakal2 mertua =P

aNiS tHe BumbleBee said...

GC~haaa,br cheq tau nooo?haha!

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~gila punya msk ni.nasib baik ibu dia masih selamat.kihkih!

aNiS tHe BumbleBee said...

nurul aini~dasyat kan?tihtih!

aNiS tHe BumbleBee said...

cik ah~smlm aku tumbuk sambal belacan pakai yg sekerat tu,habih tangan aku gatal2 kena cabai.huwaawaa!

aNiS tHe BumbleBee said...

lupekanje~hah,tulah.batu ni kang letak dlm kabinet lah buat perhiasan.huekeke!

aNiS tHe BumbleBee said...

abby~kekeke!iyelah kan.boleh soping batu tumbuk skali.wakaka!

aNiS tHe BumbleBee said...

shazika~tihihi! ketuk tulang ayam. =P

aNiS tHe BumbleBee said...

CA~huekekeke!bunyik mcm beria jaa masakkan..padahalllll...haahhha!

aNiS tHe BumbleBee said...

Mumme~tulah tu..dah la bawak dari kedah nih..mahai lak tu..baru sgt beli.dahh nk kena cari baru.hihih!

aNiS tHe BumbleBee said...

nurul~kan...kita sopan je kan..benda2 tu berlaku...err... coincidentally je kann..kekekeke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...