Friday, May 20, 2011

Walaumacamanapun, saya tetap kena bersabar..kerana sabar itu adalah sabariah..

Nak update blog.
Nak upload gambar hari wesak.
Tapi bandwith broadband dah habis.
Dah mencuba pelbagai cara.
Config pon dah buat.
Download data je laju.
Upload tetap cam haremmm...!

Maka,duduk sengap2.
Xpayah update blog.
Baca je lah blog org.
Hinsssss!!!!!


Ni je lah seketoi gambar yg boleh upload.

Budak ni, apa terjadi pun, tetap tersengihhhh!

p/s: tengah tunggu jiran korea aku on wifi dia.Kalo dia on kalu, aku tumpang sekaki. muehehehe!!


12 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

duduk sengap takpe Nis, janji tak jadi bengap wei!


sian ko..

Jiejah Gorjes said...

pasang la stremyx ka unifi ka..bebas nk berkasih syg di blog miahahaha

liyana said...

unifi kak! perghhh!

aNiS tHe BumbleBee said...

reen~hahaha!bengap tu mmg dah semulajadi dah rasanyaa..huekeke!

aNiS tHe BumbleBee said...

jiejah~celah mana pulak laa aku nk cekau stremyx dgn unifi kt tetengah sri lanka yg majujaya ni jiejah oii...hahha!

aNiS tHe BumbleBee said...

liyana~hah!ni lagi sorang.tunggu akak balek msia sok ah.keh3x!

afeezz said...

sib baek ade sabariah....

aNiS tHe BumbleBee said...

afeez~seb baik sabariah kannn..kalo sabarudin,dapat kasut pulak aku kang..keh3x!

|| NaFiRaa || said...

hehehe.. wifi dia x de password ke??

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~kekeke!stakat ni xde pulak dia buat password.ngeh3x!

Kancilbiru said...

jadi la tu..jang na ra hang tu dok tidoq lagi kot...dak pun, bil tak bayaq wakaka...

aNiS tHe BumbleBee said...

KB~hahaha!aku ingat nk masak nasik lemak laa nnti nk bg kt dia.balasan atas wifi dia tu.keh3x!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...