Friday, March 22, 2013

Emak vs Anak


Tarak idea nk update blog. Tapi nk cash out duit nuffnang gak. Kena la up byk2 entry skit.Kakaka!

Well, gambar ni aku post kt FB minggu lepas. Sebab sebelum2 ni ramai sgt org tanya, eh, lain la muka bam. Ikut muka sapa ar? Aku garu2 kepala. Kalau comel, sah2 la ikut muka aku khenn. Kehkehkeh!

Nah, ini buktinya:




Dulu masa kecik2, camtu lah rupa aku. Mak2 sedara, kawan2 mak aku kata aku mcm jepun. Yalah, tu masa kecik. Dah tua bangka ni, jepun dah jadi indon.kahkah!

Sampai skang aku xberani lagi nk pakai tudung awning. Sebab kalau pakai, mmg sebijikkkk aaahhh dtg dari seberang...Sobssss!



8 comments:

saza said...

aiii..mmg anak emak!!

Ain Ahmad said...

Kat mata aku sama ja bam dengan kak dia. Nasuha ni yang aku tak tgk lg. Takkan semua anak harus kelihatan exactly mak or pak dia. Maryam aku tak muka aku or abah dia pun sampai org kata dia anak tut aku. Cek dna awat dna abah diaaaaa....

dengki lettew anak kita comey. Kahkah

~mrs azmi~ said...

sama!!! memang fotostat abis muka mak

Nafira usof said...

hahahahaha!
sebijik!
muka notti pon sebijik!!
hahahahaha

nens cellection said...

sejibik..hehehe..
comel, dr rambut sampai ke senyum..sama..hehe

tenku butang said...

eh.. serupa lah!

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

NenetPenne (NP) said...

eh sama lah....

Lizzie Yasmin said...

Serupa photstat ja aku rasa. terutama bab senyum, dengan rambut tue.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...