Sunday, September 5, 2010

Ini baru entry yg bebetul nya..

Fuh,boleh gak upload gambar2.Nilah sebenarnya entry aku.Entry kt atas tu request bigbos aku,Incey Speckybee. Sebab mak sedara dia nk tgk gamba pinggan2 tu. mlm smlm Ha, meh aku nk cerita apa terjadi sepanjang sesi kesenyapan aku tidak menghapdet blog.tihihi!

Malam rabu aritu, ktorg dpt jemputan berbuka la oleh member Speckybee. So, pegi lah restoren ocean pizza kt galle nih.Layan gambar la eh..


Ni supervisor local.Selain tugas dia jadi supervisor kt site, dia boleh gak jadi baby sitter.muehehe!


Pizza besar telaga! kejang urat perut makan.


Ni scale pan pizza tu dengan org plak.Besar kan? Tp aku suka gak,sbb dia cam crispy2 kt tepi tu.nyam!

So,bila dah ada Uyin, dorang suh waiter bawakan baby chair.
*
*
*
*
*
*
*
*

Nah, hambek ko! bebi chei!

pengsan occay?? Tp aku takjublah dengan org Sri Lanka ni.Tahap konfiden lebey.Rilex je dia bawak bebi chei ni.Kau ado?

Dah besok tu, Speckybee ada meeting kt Colombo. Petang, we all pegi soping serba sedikit barang2 utk dibawa balik untuk kaum keluarga kt Malaysia.



Memborong teh....


Barang2 unik Sri Lanka boleh didapati kt sini. Produk kain linen,pestu ada ukiran2 kayu,lukisan,buku2,macam2 lah.Yg ramainya adalah foreignerlah.

Pestu pegi beli set Noritake kejap, dan barang cenderahati utk keluarga dan kawan2.


Inilah dia dining set yg menjadi igauan Speckybee siang malam.Malam ni tido sambil tersengih lah beliau. Aku pun xpaham, amendelaa lelaki ni berkenan sgt dgn segala pinggan mangkuk ni???Asal aku tade perasaaan pape pon?


Bungkus bebaik bai..Pecah kalu, mengamuk Speckybee.Gua tak tanggung.


Hasil tangkapan soping semalam. Mug noritake, kemeja kain linen,baju2 skit,teh,keychain,apa lagi tah.


Baju baru utk cek Uyin.



Untuk diri aku,aku beli seluar tido jee..muehehe! Calvin Klein.Best gak kain dia.Ni sluar tido lelaki.Tp aku dulik ape! Janji suar ni best.wawawa!


Kami sudah siap packing barang...hai laaa...tak sabar rasanya...lagi 2 hari...oh!oh!


Korang semua dah start cuti raya dah??

26 comments:

Siti Noor Aminah said...

tu speckybee pakai suar pendek kah sampai p blur gambaq dia sampai camtu sekali? haha. tgk uyin dah masuk dalam beg, eksaited nak balik malaysia dah tu. keh3x

Siti Noor Aminah said...

weh kak, lawa sluaq tidoq tu. haha.

Mario said...

thanks tak lupa beli keychain tuk aku...haha

aNiS tHe BumbleBee said...

GC~kekeeke! kaki berparut,kena blur2 sket.ha,uyin tu mula2 kami ingat nk bubuh lam beg ja.sep skit duit tiket.kekeke!

aNiS tHe BumbleBee said...

GC~nak ka?ha,nnti kak buat hadiah masa kenduri hg.buleh pakai time mlm pertama.huekekekee!

aNiS tHe BumbleBee said...

mario~wah,mana ko tau aku belikan utk ko.terel laa ko..!nak kalu,dtg raya umah aku eh.wokey?

Kancilbiru said...

wah wah...meriah sungguh haih...tapi awat laki hang pulak yg masyuk ngan pinggan mangkuk? terbalik pulak dah...heheeh

Arena said...

Bapakknya besar pizza tuh, hahaha semangat nak balik malaysia nampak.. siap shopping bagai. Ni belum balik for good kan.. keee dah for good?

aNiS tHe BumbleBee said...

kancilbiru~tulah pasai.tp mmg dia suka bab2 kitchenware,bab2 perhiasan umah ni..xtau la pasai pa.hihihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

arena~fuh,semangat gak la kali ni balik.ni paling lama tempoh xbalik.5bulan.ni blom 4good lagi.separa 4good kut.huekekee!insyallah,bulan doblas betul2 4good laa..

CouLeur de Chiqu3 said...

uhuuu..ader gmbo censored ...semoga selamt sampai ye cik aniss...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

wuiii..aku pun ikut eksaited lahh...

lama ke ko cuti raya kali ni ?

Alahai...jauh nun di utara; kalau dekat2 kl/selangor nak jugak aku pergi..

Anonymous said...

si uyin macam takutttt jer duduk dgn babysitter tu..haha!
huwa..tak cuti lagi...esok kena kejer...huhu

|| NaFiRaa || said...

nak sebinier jugakkkk!! nak nak!! muahahahaha..

banyak btol beli buah tangan.. x over weight ke??

x sabar tuh uyin nak balik kampung.. gayanye ngan dia2 nak masuk dalam beg..muehehe.. comel jek..

ab@h_Izz said...

pandai siabang ni kemas/lipat baju...laki sapa la ni no...

Dah nk cuti ni..n packing2 gak ape yg patut...

Relevan said...

Nampak sedap je Pizza Sri Lanka ..harganya ok ke?..

sahromnasrudin said...

seluar tidor tue jenama Dockers ke????

aNiS tHe BumbleBee said...

CouLeur de Chiqu3~hehehe! time kaceh..

aNiS tHe BumbleBee said...

azrina~xtaula lama ke tidak.speckybee cuti 3minggu,maybe aku tinggal dulu ke kut.tak sure lagi.ko nk kirim pape2 ke?psl nnti mmg aku turun KL gak 21/9 neh.hihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

MDT~hahaha!Uyin cam gayat2 la gak.

tape,yg penting cuti time lps raya tu dpt lama skit,okey la kan.

aNiS tHe BumbleBee said...

nafira~boleyyy..nak ape?hehehe!ktorg naik AA,so beli weight luggage tu byk skit.kalau bley,nk letak dia skali lam beg tu.tihihihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

abah_izz ~haha!mmg dia tukang susun2 barang lam beg sbnrnya pun.


best3!slamat bercuti ye..

aNiS tHe BumbleBee said...

relevan~sedap la gak..harga murah je..murah dari malaysia..ngeheehe!

aNiS tHe BumbleBee said...

sahrom~calvin klein laa..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

anis; aku malu ni...ekeke...


ko tolong belikan ...apa ek..
lukisan tu scenery ke?...aku tak tau lah!!

...tapi macam nak jugak sumtin dari sana.. ko carik jelah apa2 utk deko ke apa ke.. janji tak memberatkan luggage ko..

aku kirim tau. turun KL 21/9 nanti aku nak jumpa ko eh.. Aku bayar kat sana nanti.. nanti aku email hp no aku..

aku nak kuar ni..

aNiS tHe BumbleBee said...

azrina~boley je..nak lukisan eh?sini lukisan pun best2 gak.senang pun senang taruk lam beg.

ko nk yg jenis ape?permandangan ke,bunga2an ke, nude ke..ekekekeke!

cam kt sini,slalunya ktorg beli yg scenery org sdg memancing style sri lanka.kira cam trademark sri lanka la kan pasal tu benda unik.xde kt tmpat lain.ke ko ndak stail gambar2 bunga ke.ade bunga kembojala.mcm2.lawo2 gak.

ko kasi price range dlm bape,aku carikan utk ko.dlm rm60 keatas lah xsalah aku.nnti ko kasi no tipon ko ye.ptg karang aku pegi colombo,boleh la cari2 yg lawa2 punya lukisan.wokeh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...