Monday, May 18, 2009

SKYNET YG &#@&$!!!

Nk menaip name dia pon haku rasa berhangennn jeerk.Org pakai die kut2 ler lagi pantas dari Pos Malaysia,rupanya lagi hammpeehh!Sebenornye,prob ni jadi kt caw. tuuuuuutt je.kt tmpat lain aku xpasti ok ke idak.biler aku call tnye,dia ckp xjmpe umah.padahal,dah sah2 alamat aku tu ade tulis jalan spital,takkan ler ko xdpt cari spital tu kt mana.kurier kompeni lain okey je anto brg kt umah aku.gamak kalo da bute ati sgt xnmpak signboard hospital,pegilah tnye pej.pos ke,budak2 darjah 1 yg kayuh basikal kt tepi jalan tu pun boley jawablaar.haisshhh!!bagi aku tu sumer alasan jer..alasan org2 pemalas.aku tak tau dia malas dari segi fizikal,ataupun malas dari segi mental atau kedua2nye skali.bile aku call boley pulak marah2 aku,ckp xjumpe umah.eeeiii aiiii!takkanlaa ko ndak suruh aku buat umah sebelah opis ko..supaya despacth ko yg pintar berfikir itu sonang anto ke rumah aku.senggaalll!!

aku paling benci org yg cakap bohong+buat keje ndak tak ndak nieh.cam melepaskan batuk di tangga.kalo aku sumpah ko batuk xbenti2 baru ko tau..tapi xpee...xpee...cam tajuk blog aku tuh, what u give, u get back! aku xde nk balas pape..tapi tak org lain,tuhan balas kt ko balik..huhuhuhu! apepun aku doakan yg terbaik utk org2 yg mcm gitew..yg pastinye,aku dan anak cucu aku akan ban ler kompeni ko lepas nih..!

kesian ooppss! sekian..
aku-yg-agak-emo-hari-nih...kikikikiki!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...