Friday, October 14, 2011

Kuda Terbang

 Hari ni, clutch pump kereta bocor,
Driver pulak cuti...
Speckybee call supervisor dia aje lah dtg ambik kt rumah..
Naik kuda terbang ni ha...

 Oh,best! dah lama tak merempit


 Ni moto kau ni kena setat pakai kaki ke pakai tangan?

Sedia untuk terbanggggg!!

Keh3x! 
Hari ahad ni kita dating naik moto ni lah. Romantik sikit!

p/s:thanks pada yg wish gud luck utk spekybee.. :D hee..alhamdulillah..semua berjalan lancar.Skang ni tgh berdoa mudah-mudahan ada berita baik untuk kami :)



10 comments:

Mario said...

wah motor tu klu jual kat sini mesti laku...suruh speckee belikan le...aku nak satu...ekeke

Tihara said...

kat colombo lg ke..??

che mid said...

Balik Malaysia nanti boleh bawak sekali ke tu..suruh svisor dia ikut sekali la.. jadik tukang stat ha ha

Rasmuna Mun said...

sungguh chomel itu moto....lagi chomel kalo hangpa bedua kat atas tu...jgn lupa amik gambaq kat atas moto okey!!kui kui kui

Chik Att said...

cun ... beli bawa balik mesia .... boleh ronda2 kg ...

|| NaFiRaa || said...

hahahahahaha.. comel ar motor tuh.. x de kat mesia motor cam tuh.. kalo kuar dating naik motor nih konfem best..sebab x leh bawa laju2..hahahahaha

dayu_myself said...

waaa...
nak terbang + dating ae..
best tu...hahahaha...
selamt menerbangkan diri ya..
ngeee

MrsYusofhussain said...

kak, yg naik moto kat belakang tu bukan ko kan? kekekeke..

- GC - said...

ni gerek ka moto? kuruih semacam ja..

Kancilbiru said...

moto depa ni slim la...pakai PB ka? hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...