Wednesday, June 24, 2009

Pelajar UKM maut JatuH Bangunan

AL~FATIHAH BUAT ARWAH WAN SITI FARIHAN

Terlebih dahulu,aku nk ucap salam takziah kepada keluarga arwah,seorang pelajar UKM yang dikatakan terjatuh dari bangunan kolejnya di UKM.

Hum..perkara ni benar2 mengejutkan aku. Semalam specky bee bukak online newspaper malaysia.aku baru je pas mandi time tu.Si Specky bee ckp,siannya ade budak UKM jatuh dari kolej.comel pulak tu. aku pun tgklah berita tu. tapi...nama dia...mmg aku rasa familiar sgt...tapi...xkan lah....

Jadi utk memastikannya,aku pun mencari2 buku nota aku.Tangan aku dah start menggeletar bila baca buku nota aku tu....

WAN SITI FARIHAN ..........
C1-.........................................
KOLEJ PENDETA ZA'ABA,
UKM
013-xxxxxxxxx

Ya,allah...An!! An adalah salah seorang customer aku.Selalu hubungi aku melalui email.Walaupun baru kenal,aku tau dia seorang yang baik.

Apa yg aku boleh buat ialah,doakan agar rohnya dicucuri rahmat,dan ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.

5 comments:

Qistina said...

al-fatihah..takziah buat keluarga arwah...

ezzati said...

al -fatihah

dude said...

al-fatihah buat an....

casa da poesia said...

"sangham saranam gacchami"...for you!

aNiS tHe BumbleBee said...

time kasih smua yg mengucap takziah pd kluarga an.arwah dah selamat berada disana..yg tinggal kita dgn amalan xseberapa..fikir2kan lah selalu ye..


errk??!tu sape pulak yg bersanggam2 dgn aku tu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...