Friday, November 27, 2009

IKLAN JAWATAN KOSONG KERAJAAN

Assalamualaikum...... CAK!

Wah! wah! makan dageng tak hengat!!! camne raya korang kali ni?best ke?Aku xraya lagi kt sini..besok baru raya..Belum plan lg nk masak apa.Dikesempatan ini,aku nk ucapkanlah selamat hari raya utk semua pembaca2 blog aku semua,khususnya ahli keluarga dan kenalan2 aku yg berada di seluruh dunia.(seluruh dunia lah sgt!)

Sebetulnya,aku just nk inform korang aje.Kerajaan dah buka jawatan kosong secara besar besaran di seluruh negara.Tp cuma beberapa pihak yg tahu sbb takut menimbulkan kontroversi dan spekulasi yg bukan2.2-3 org ahli keluarga aku mmg org kata ada nama dlm sektor kerajaan ni.Asyik offer aku keje.Tapi aku tak minat keje kerajaan.So,aku lepaskanlah peluang ini utk korang semua.Jadi,kalau korang berminat utk berkhidmat dengan kerajaan Malaysia,cepat2lah apply.Kalo perlukan sokongan signature ke apa,aku boleh tolong dapatkan dari sedara aku yg keje menteri tu.Kt bawah ni aku attach notis jawatan tu ye.Korang stadi lah baik2.Mana tau rezeki korang kt sini..aku pun tumpang gembira...



SYARAT & KELAYAKAN:
1.WARGANEGARA MALAYSIA
2. SPM/SPMV/STAM
3.CALON YG MEMEGANG DIPLOMA DALAM APA2 KELAPANGAN DIGALAKKAN MEMOHON.

KELEBIHAN:
1. Jawatan tetap di dalam kerajaan
2.Gaji Pokok : RM 1965
3.Elaun Bulanan (COLA) : RM 300
4.Elaun Penginapan : RM 300
5.Uniform : RM 450
6.Dobi : RM 200
7.Kursus mempertahankan diri percuma sepanjang perkhidmatan
8.Kenaikan pangkat secara lantikan dari Ketua unit dan menduduki ujian khas.

Sekiranya berminat,sila hadir ke sesi temuduga dengan membawa kad pengenalan diri serta 2keping gambar berukuran passport pada 30 Disember 2009 di Jabatan Pertahanan Awam yg berdekatan.

Bagi yg berjaya dalam proses temuduga tersebut, akan diberikan 3 pasang uniform setiap seorang serta kelengkapan lain serta perlu melaporkan diri 30hari dari tarikh surat tawaran jawatan.

SILA RUJUK LAMPIRAN YANG DISERTAKAN UNTUK JAWATAN JAWATAN YANG DITAWARKAN.

Jawatan2 yang ditawarkan adalah seperti berikut:
1. ULTRAMAN
2. SAILORMOON
3.SURIA PERKASA HITAM
4.XMEN
5.THUNDERCAT

1. ULTRAMAN (Dibekalkan dengan peralatan api utk mem'fire')
Bantuan kecemasan sekiranya kehabisan gas memasak dirumah.




2. Sailormoon (Untuk wanita sahaja.Mempunyai kreativiti tinggi dalam menggayakan rambut)


3. Suria Perkasa Hitam (Mat Rempit dan berkulit hitam legam sahaja)
*calon yg berkulit hitam manis atau berkulit kayu manis akan dipertimbangkan.



4. X Men ( Jawatan khas untuk OKU sahaja)


5. THUNDERCAT (Yang tangkas menangkap kucing dan anjing yg berkeliaran sahaja)
*Yang penyayang pada binatang sgt digalakkan memohon.


Waaaaaah!! amacam?? Gempak kan jawatan yg ditawarkan??Aku harap korang berjaya dalam sesi temuduga nnti...Kalau berjaya jangan lupa belanja aku cempedak goreng yeee....weeeee!

P/s: Hari ini hari raya,jangan maraaa aaaaaa!

2 comments:

lillies said...

selamat hari raya aidiladha utk hg n family kat sana..
uyin, balik mesia nanti aunty bagi wet raya ek..

oit..!! nasibla aku x call sedara mara aku yg dok mencarik keje tau..hg neh...wat aku lemah jantung ja...nasib x jalan...!!

aNiS tHe BumbleBee said...

lilies~ woh!yeke nk bagi duit raya??tunggu 8/12 nnti aku balik.hihi!

ekeke!rilex2..tu utk melatih supaya baca smpai abis.huekeke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...