Thursday, November 12, 2009

GeLaP GuLita



Hawooohh!!! Semalam tengah sedap2 aku nk makan megi mee...blackout pulak..baru je cadang2 nk bukak ekon,tgk muvie sambil menjamu selera dengan megi. Potong stim betol laa...

Speckybee kata skang ni kakitangan Jabatan air,elektrik,petrol dengan hape tah lagi 1 tgh buat mogok.Nk mintak naik gaji.Jadi malam semalam blackout sbb mogok lah agaknye.

Ceh sungguh!

"Dey tambi!!! nk mogok pon mogok lah.xyah ler nk nyusahkan org lain.Elektrik air caj mcm umah aku ni kilang.Tp service macam taik unta!"

Tapi xpe.Aku ada kipas kecik yg best. Hala ke muka je sambil tidur.Fuh!Fuh!
Anak aku tetap bagus.Xde komplen ape pon.terima dengan redhanya.Tidur senyap je smpai ke pagi.Mungkin dia dah biasa.Dia kan org sini.Hihihi! Cayalah uyin! Uyin mmg sempoi arr!
Ai Lebiu Uyin!!!!!

7 comments:

ezzati said...

caj mcm kilang??gila mhl tu.baik ko bukak kilang je kat sana..tp, kang..caj macam apa lak kang...hehe..

p/s: x ptt tol mogok susahkan pengguna...

aNiS tHe BumbleBee said...

keke!tu ar..ko boleh bayang tak zati,bil elektrik RM 1000 riggit??sini rate tu mmg standard lah.seribu tu,bape puluh pinggan nasik aku boleh mkn kt msia. tu aku tgh pikir2,baik bukak kilang kt sini.tp kilang apa ye?kilang anak kah?hua hua hua!

Faizul said...

cayalah uyin! negara dia tu ;p

mak ai maheynyer..
ko install la solar panel kat umah tu.jimat skit.

aNiS tHe BumbleBee said...

tulah..mahai gile.ikut ati aku,bukan je umah aku nk solarkan..dgn keta2 sume skali.tihihihi!

vogue said...

kitorang pon last week ada sampai 12 jam x ada api...huhuhu...abih busuk ikan dlm freezer

aNiS tHe BumbleBee said...

vogue~ tulah..tah pape je dorang ni..nasib baik kita xjadi busuk jugak.ceih!

Nurul Izza said...

hahahah..gelak guling2 aku baca entry ni..baca entry kat bawah lgla..ish2..kak anis sila ke pertandingan lawak antarabangsa.iza cop jari ye kak anis layak ke peringkat akhir.hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...