Sunday, October 25, 2009

Hang Tuah Fail S.P.M..

KAH! KAH! KAH! KAH!

Aku dapat link V-Clip ni dari member aku, En.Habo, ehem, yang bakal menamatkan zaman bujang beliau jemaat depan.gud luck bro!

Well,well,well..berbalik kepada V-Clip tadi.Citer banyak xguna.Korang tengoklah sendiri. Lawak tahap gaban,abis segala kelenjar aku kuarkan hormon2 gelakkan V-Clip nih.Jom layaaaaannnnn!!!!

video


Kredit kepada pembikin alih suara video ni..Korang mmg sempoi..!! Sial lawak!! Pat Blas kali aku tengok, Pat Blas kali aku gelak guling2!! Hadeeiiiih!!

Tima kasih kerana menceriakan hari ahad aku...weeeeeeee!!!

P/S: Ni nasihat pada adik2 yg nak ambik SPM,terutama skali adik aku, Anip.Hg jangan dok main PSP tuuu jaaa..SPM hg lingkup,mampuih, hg nk p mana???Tu tengok Hang Tuah tu,dok stadi siang malam pun buleh lingkup,ni hg yg dok mengadap PSP siang malam.Ha,sudah.tu dok buat apa lagi tu??P la baca buku cepat.Hg nk tunggu aku balik rimbok hg ka??Cepat cepat!! Pi baca buku!!!
:minimo_20:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

7 comments:

Manusia said...

pernah tgk nie dalam u-tube hehe

aNiS tHe BumbleBee said...

Manusia~aaa...kan..link yg member kasi tu dari utube gak le..seyes kelaka gilak..hua hua hua! xley benti gelak agi neh..

mummyseri said...

errmm da tgj ni..mmg klako ler :P

vivavogue said...

k.yani mmg seblh2 xnak bwk psp masuk dlm rumah...

wpun lakiku kata main game blh exercise otak budak2...xderk maknanya...

jadik genius tp social outcast pon x guna jugak nanti...huhuhu

aNiS tHe BumbleBee said...

kak yani~ ha tu la kan kak.bila social dah out,kene daftar masuk geek and the beauty pulak kan..kekeke!

aNiS tHe BumbleBee said...

mummy seri~..hehe..kan?

dude said...

aduyaiii...bijak seh mamat ni..
kelakar sangat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...