Tuesday, October 1, 2013

Pembukaan website baru.. AnisShop yg lebih mahhbeless!



Setelah....setelahhh berminggu2 aku mengadap benda alah ni...penuh hazab sengsara (hazab sengsara la sbb aku makhluk buta IT.koh3x) Dah berminggu jugakla aku tido 2-3jam je sehari lepas pukul 5.30 pagi...Naik dawai dah rambut2 aku suma.

Akhirnyaaaa..syukurr...siapla jugakk website kedai aku.. Haa...opencart kawww.. senang la skit nk beli dan belah. Klik2 ja. Xpayah dok kalut nk tgk kod, xpayah kalut isi detail puluh2 kali kalau nk order..Suma ada dlm database.Sonangg gitu.

Ni sempena pembukaan ni, ada pemberian shopping voucher untuk setiap pembeli ke 10 yang bertuah. Dapat shopping voucher RM 10 utk next order. Marilah mari.

Barang banyak yg dah ada dah..cuma akan ditambah dari masa ke semasa..ikut bajet poket tokey la jugak. Hap2 la jugak nk bukak yg ni pun..Hahaha.

Blogshop lama? Blogshop lama...remain aktif lagi..cuma aku lebih update kt website baru ni lah...sebab senang customer nk shopping. Blogshop lama, aku buat utk backup laa kut2 la terlupa bayaq domain ka besok2 kan...hihihi.

Okey, marilah beramai2...nk tengok2 dulu pun xpa...register je as customer..kendian2 nk shopping kt situ senang dah.Mai...mai....



3 comments:

huda said...

mana link website kak? saya gugel yg keluar anis shop harga rupiah =P tapi lawo jugak kat situ.

Anonymous said...

Di manakah? Owh... Nak register jugak..

aNiS tHe BumbleBee said...

kihkih..tulaaa..patut kuar gamba..tab ni xsudi nk upload lak..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...