Friday, July 5, 2013

Sri Lanka will be featured in Rasa Halal Antarabangsa @ Astro Oasis.


Wahh..wahh.. bukak2 email box, ada comment dari unknown. Aip, biasanya, anon yg suka scam2, ni unknown. Bukak2, Akhtar Sahari... oo.. kembar Akhbar Sahari tu kan? 

Org yang tgk Scoreboard, biasanya kenal dgn Akhbar. Tiap kali aku tgk Akhbar ni, aku selalu teringat kt awek indon yg famous buat video youtube, sinta and jojo~ keong racun.  Awek yg belah kanan tu.hihi. Ada iras2 aku rasa. Tp versi awek. 

Kalau Akhtar, biasanya jadi hos kt rancangan2 islamic kt Oasis. Bila google2, rupanya...laaaaa...besdei  kembar ni sama dgn aku laaaa... isk! isk! kebetulan yg betul2 lah.hahaha!



Dah berbalas2 email pasal serba sikit info kt SL, ni pesanan dari Akhtar. Jom ramai2 tengok  Rasa Halal Antarabangsa. Aku mmg suka tgk program ni dari zaman farah breep2, heliza sampai la ke diorang berdua ni. Mmg kena dgn aku rancangan ni sbb aku suka makan dan berjalan2.haha.



Semoga maju jaya untuk akhtar, raja farah dan semua kru RHA.  :D Tak sabar nk tgk Sri Lanka kt kaca tv Malaysia. Rindu Galle!





Laaa..xpenah tgk vid sinta and jojo tu? Nah. Ni chanel kwn indon aku masa kt SL. yg belah kanan tu tau? Iras2 kan? kan?








3 comments:

Unknown said...

rumah saya x dak astro.. x dapat lah tengok.. huhuhuhu

miss said...

Akhbar tu ex rita rudaini jg kn...akhtar aku x pernah tgk..coz xde astro umh aku ni..hihihi..tp aku yao akhbar tu mmg ade twin..

miss said...

Akhbar tu ex rita jg kan...klu akhtar aku x pernah tgk..sebab xdak astro..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...