Friday, November 2, 2012

Nasib kauorang lah dapat emak pemalas kan...


Budak 2 orang ni baru lepas kena amuk dengan aku. Makan biskut 4segi bergula tu tapi kulur kilir dalam rumah. Kang bersemut satu rumah.

Apa kau ingat mak kau ni vacuum cleaner robotic ke nk pegi detect sampah sarap korang buat dalam umah ni? Banyak lagi keje lain.

Dah, 2-2 orang! Sila duduk tepi pintu tu.Makan bg habis baru gerak. Senang mak nak hayun serbuk2 biskut korang tu ke luar tross.Koser mak nak sapu2, mop satu rumah mencarik serbuk biskut korang tuh!

Kesianla jugak tengok...tapi nasib koranglah! Mak kau bukannya spesis rajin. Tihihi!


18 comments:

Nens Collection said...

ekeke..sian die yek..hehe
xpe ibu tuk kebaikan anak2 kan..kang gigit semut x pasal2..hoho

Tijah said...

kalau anak aku, aku paksa dia tadah pinggan kulu kilir kalau nak makan beskot.

nurul said...

idok le marah sangat tu. budak2 tu boleh senyum simpul lagi =)

MumMe said...

comel...

Nafira usof said...

kena marah pon boleh senyum.. notti jer muka 2 orang nih..keh keh keh..

Lina Rahim said...

mana ada emak pemalas..emak realistik..hehe..realistik beb, aku yang tak ada anak pun tak kuasa nak nyapu rumah hari2..haha..

aNiS tHe BumbleBee said...

nens~tulah..nnti mulalah terlalak2 kalo semut gigit.kihkih!

aNiS tHe BumbleBee said...

tij~ini pun mulanya tadah jugak,pestu ditelangkupkan pinggan tu.mana aku tak jadi ijau.kakaka!

aNiS tHe BumbleBee said...

nurul~2-2 org ni mmg xmkn saman punya budak..hihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

mumme~sangat larrr...mengada pun ye jugak.

aNiS tHe BumbleBee said...

Ra~noti sesangat.ada je benda yg 2org ni bersepakat nk buat dlm umah ni.hihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

Lina~wahahaha!suka akuu!yeahh..realistic is the word.koser nk menyapu 40-50kali.

abby said...

hehe, kiut je budak berdua tu, mcm mak dia :)

anis, ko beli lah vacuum baru yg boleh gerak sendiri tu, senang cerita, huhu..

Chik Att said...

Lain kali bg roti benggali .....

Suhana Shahril said...

sonok nengok si nurin ada geng nk nolong ko anis...hehehe

aNiS tHe BumbleBee said...

abby~haah..vacuum tu kalo beli,5min jer lar hidupnya.pestu nnti akan bertukar jadik bende lain budak2 ni proses.kekekke!

aNiS tHe BumbleBee said...

CA~depa ni xmkn roti benggali.roti sri lanka ja mkn.wakakaka!

aNiS tHe BumbleBee said...

ana~yaaa..sgt sgt sgt menolong.phewwww!hahahaa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...