Sunday, January 8, 2012

3minggu yg semanis kurma!

Whoaahhh!! Puaihh hati!! 3minggu Speckybee balik. Berkepit je 4-4beranak. So, kata nk pegi hanimun konon2. Pegi la jugak, walaupun xberapa nak honey sgt. Mana ktorg pegi? Haaa...1 semenanjung malaysia ktorg round! Dari perlis sampai ke JayBee. Tolak kelantan, ganu je lagi.Kalo tak banjir,harus terbabas ke sana jugak kot.Wahahaha!

Memula sampai, Speckybee turun kt airport penang.2-3 hari pastu, 2 org staff dari Sri Lanka dtg Malaysia bercuti2. So, saje ambik dorang then bawak jalan2 dari penang sampai la ke Perlis.


 Org Sri Lanka dtg Malaysia nk beli flat screen TV oi!

 @Padang Besaq. Ni pakcik ni jual kerim hape tah,slambe katak pegi tenyeh2 kt muka Speckybee.

Then,minggu kedua gerak ke selatan. Speckybee ada keja kt Johor & Melaka. Apalagi....ikotttttt!!!

 Long journey to JayBee plak...Bam2 steady.

 Uyin pon pengsan berjemaah dgn adik jugak.

Breakfast!

Minggu ketiga, baru laa sempat nak hanimun...pegi Cameron aje.Pasal Speckybee teringin sgt nk pegi dari ktorg mula2 kawen dulu. So,baru ni la berkesempatan baru nk pegi. Mode nora elena plak dahh...Tp nora elena, balik bonet penuh dgn bunga ros, yg keta ktorg semak dgn pokok stoberi dgn pokok cabai.heh.

 @Heritage, Cameron Highland.

 With adik cayang!

Budak bam ni...dah nk masuk 6bulan.Skang hobi dia gelak mengekek2.Gigi pun dah nk tumbuh. Masih breastfeed.To be precise,directly. Botol2  ni tetapp bo layan. So, impian nak keje aku terpaksa peram dlm beg plastik, buang dlm lubang jamban. Tunggu bg budak ni besar skit dulu. Tp kalo bila budak ni dah besar, tetiba muncul pulak bam2 lagi sorang, terpaksalah aku flush je impian nk keje aku.Kahhkah!!

So,selama 3minggu ni,mmg keje mengulit aje 4-4beranak.Sampai lah kelmarin, ktorg antar Speckybee naik bas pegi KL, Uyin punya melalak2 kt bus station sampai aku pun naik sebak. Haihhh!! Dugaan. Xpe..sabar..sabar.. tak lama lagi dah ktorg nk bersama kembali...Ya Allah....permudahkanlah segalanya.. :D

8 comments:

MaryaYusof said...

Salam... wah org sri lanka pulang bercuti di msia ke? salam kenal & follow~

|| NaFiRaa || said...

patutlah lama x update blog.. rupernye hubby balik mesia~ ingatkan dia balik terus.. belom lagi eh?

Chik Att said...

tak mau kata pa...

best best best kannnnnnn ..

(CA pun pernah dok jauh2.... tau mcm mana rasa)

FatihaNur said...

whhooaaa...best best dpt berkumpul anak beranak..

S.U.R.I.A.T.I said...

wah..best1!best!senyum sampai telinga la tu...
mana gmbr2 hubby & wifey kat cameron kak anis oii...

miss said...

bestnyeeee g honeymoon...hihihi ;)

wei..apsai paad nmpak tembam jugak tang gambaq 1st tur?adakah dia sudah sedikit naik beratnya..huhuuh

Apit said...

lamanya x msuk blog ni...

cik_ah82 said...

syoknyaaaa..weh, bam2nya anak ang!anak aku kemain melasak keliling umah, berat statik je..ang dh bg makan dak?bestnya dapat direct ja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...