Saturday, June 22, 2013

Jerebus

Jerebu kt sini aku rasa tahap nk mintak nyawa.Duduk dlm rumah pun boleh sesak napas.masa preggy aritu, aku tiba2 je kena attact asma. ni mcm nak kena attact lg je.ke, aku preggy lagi, eh.  


wakakakaka!


Naa mungkinn...

jerebu ke, jereban ke, yg aku tau, ujung minggu aku nk kuar umah.xdulik!

10 comments:

Nai @ TPJ said...

Ha'ah.. Duk dlm rmh pon mcm pedih jek idung..

ziha said...

hati2 kak dgn jerebu...sentiasa pakai mask..jgn buka2..hehe

MumMe said...

take good care anis...

babybugmumshop said...

sian yerkk belah2 sana..belah utara ni ok lagi..jerebus sikit je, pastu ujan so ok la..tak jerebus pon aku dah semput ni. harap2 jerebus takdela lalu kat penang ni..

p/s: tudung ko pakai tu adalah sama dengan tudung aku pakai pi keje arini..hehe

zuar said...

Dok mn skrg.hihi

aNiS tHe BumbleBee said...

nai-kan? aduilaaa...perit.

aNiS tHe BumbleBee said...

ziha-kihkih..macih.. ♥♥

aNiS tHe BumbleBee said...

mumme-macih atas ingatan sahabat ♥♥

aNiS tHe BumbleBee said...

babybugmumshop- alhamdulillah kan kt sana xteruk sgt.sini pun dh ok2.

sama tudung? hi 5! tudung palingg senanggg nk pakai xyah iron2.kihkih!

aNiS tHe BumbleBee said...

zuar-ya allah. ..hidup lg rupanya.wakaka! kt jb woi! maila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...