Wednesday, February 27, 2013

ACARA HUGGIES DRY PANTS ‘TUKARLAH UNTUK LEBIH SENANG DIPAKAI’ DI MYDIN USJ!

Aku masa anak dara dulu, tak terpikir langsung nk jadi manusia hebat sampai tahap ni. Manusia hebat yg mampu berjaga sepanjang malam, dan esok paginya buat berbelas kerja dalam satu2 masa. Sambil masak buleh campak baju masuk machine, buleh suap anak, buleh ajar anak sulung baca buku,buleh fb, buleh wasap, segala macam mak nenek.Itu sambil masak je tu. Yang sambil lain2 tak kira lagi.

Sebab tu munculnya produk2 hebat plak untuk support supermak-supermak mcm aku ni. Nak bg cepat lagi kerja. Contohnya mcm Huggies Dry Pants ni lah. Senang nak mampoih. Tambah2 utk anak2 aku yg hyper ni. Sambil dok berlari, sambil dok bersoping boleh tukarkan diaper budak2 ni. Makan masa 30saat atau kurang! Senang keja mak! Tak payah dok kelebet nk cari pelekat lar, apa lar.Tak payah dok bergusti dengan anak dah. KOYAK, SALIN, dan LEPAS. Pi lah hampa nk berlari kt mana pun, dah selesa dah.

Ni memang perangai bam2 sejak dua menjak ni.Skang xpayah risau bab kebocoran.heh.

Ni aku nk bgtau (mulut mak jemah) Huggies buat roadshow plak skang ni kt Mydin USJ. Rugi sangat lah kalau tak pegi. Sambil2 beli barang kt Mydin USJ tu, singgah lah kejap kt roadshow ni. Dah la dapat sample Huggies dry  free, siap ada mcm2 persembahan, dengan segala macam hadiah.

Tambah lagi pulak ada Sesi Cabaran Tukar Lampin 30 Saat Huggies. Nak bg supermak2 semua tunjuk kehebatan masing2. Alah, apalah sangat nk tukar lampin dalam masa 30 saat tu khennn..

So, kepada supermak2 sekalian, berkunda2 lah pegi roadshow yg best ni. 

Jom pegi ramai2 kt ruang legar MYDIN USJ dari 25Feb 2013 sampailah 3hb Mac 2013. Xbape hari je lagi nih.

Yang nk join Sesi Cabaran Tukar Lampin 30 saat Huggies tu, ada tiap2 hari pada waktu berikut : 
10.30 pagi, 2.00 petang dan 8.00 malam.

Acara penutup yg gilang gemilang adalah pada 3hb Mac dari pukul 8mlm smpai 9mlm. Ni lah waktu last nk rembat hadiah habis-habisan.

Jangan lupa wokey?

Bagi sesapa yg xpernah try Huggies ni, aku cadangkan cubalah. Sebab ni lah satu2nya diapers yg terbukti secara klinikal dapat membantu menghalang ruam lampin. Bab ruam lampin ada lagi aku nk story mory berdasarkan pengalaman sendiri. Next entry lah. Yang penting, roadshow tu sila pegi dan rembat segala free sample, hadiah semua tu.

Ni serba skit info pasal produk yg aku canang2 kan nih:


Mengenai Huggies Dry Pants
Huggies Dry Pants ialah pilihan yang mudah digunakan untuk bayi dan kanak-kanak yang aktif – setelah anda mencubanya, anda pasti tertarik dengan betapa mudah untuk menukarnya iaitu hanya dengan koyak, salin dan lepas! Dengan peregang lembut di bahagian tepi memberikan lebih keselesaan dan membantu menghalang kesan merah walaupaun semasa bayi anda sedang bergerak dan sistem pengunci untuk menghalang kebocoran. Tambahan pula, Huggies adalah jenama lampin bayi pakai buang pertama Malaysia yang terbukti secara klinikal dapat membantu menghalang ruam lampin!

Mengenai Huggies®
Huggies® ialah salah satu jenama penjagaan bayi dan kanak-kanak terkemuka di Malaysia. Ia membekalkan pelbagai rangkaian lampin pakai buang dan lampin seluar kepada ibu dan bayi untuk membantu mengekalkan kulit yang sihat dan membuatkan bayi sentiasa gembira.

Untuk maklumat lanjut, cam biasa, layari www.huggies.com.my  atau bagi facebookers bolehlah pegi page www.facebook.com/Huggies.Malaysia.


See Ya!

5 comments:

Dr K said...

anak anak saya pengguna tegar Drypers..hahaha

Anonymous said...

Salam Anis,aku pun pengguna tegar huggies merangkap pembaca setia blog anisbb jg dn dh beguni2 duit hubby aku abis disebabkn beli benda alah 2, yg penting selesa dn aku ble goyang kaki sebab snang dpakai.."hidup Anis".

Chik Att said...

kita pun pkai hughhies.... tapi skrg dah pencen ...

AyuArjuna BiGoshh said...

jom jom

babybugmum said...

aku pon suke..tp mahal sikit la kengkadang je la pakai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...