Tuesday, June 26, 2012

Rumah untuk disewa di Sungai Petani,Kedah

 Ada sapa2 cari rumah sewa kt Sungai Petani?

Aku nak sewakan umah aku ni ha..Tak sempat2 nk duduk lagi pun.Sedih.Aku bagi sekali dgn funiture2 yg ada.Sapa berminat contactlah patik. Ujung bulan ni insyallah aku duduk johor.


TWIN BUNGALOW,AMBANGAN HEIGHT, SUNGAI PETANI KEDAH

 Porch

Living Hall. Segala set sofa kulit dgn coffee table pun aku tinggalkan skali.
Jagalah dengan penuh kasih sayang.

 Dining..sofa,meja makan dh siap ada.Pakai ajelah.

 Master Bedroom...yang tak sempat rasmi.Sobss!Set Bilik tido ni pun aku tinggalkan.Korang beli tilam je letak situ.
 
Kitchen.Mini bar tu pun aku tinggalkan jugak.

Semua bilik dah siap berkipas.Ada remote lagi. Termasuklah dapo pun ada wall fan.Jiran2 semua baik.Banyak aktiviti kemasyarakatan dorang buat.Opposite umah ada surau.Surau tu pun aktif. Hari2 boleh jemaah ramai2 kt sana.

Rumah 5bilik, 3bilik air. Sewa umah RM700/month.Kalau boleh nak family muslim lah duduk.

Apa lagi eh..ah, aku tampal ajelah description aku kt mudah tu.

Monthly Rent: RM 700 Type: Houses, For rent Area: Sungai Petani
Size: 1570 sq.ft. Bedrooms: 5 Bathroom: 3
Furnished: Partially furnished
Property Type: Semi detached

-New house
-Covered Porch for 2 cars
-Dining area with a garden view
-5 rooms & 3 bathrooms
-Spacious Lanai
-Large build-up area
-Spacious bedrooms, living hall, dining & kitchen
- Low density, quite & peaceful
-furniture ready
-** Strategic location & amenities:
- Easy access to PLUS Highway @ Sg Petani Utara / Sg Lalang (10min)
- General Hospital (4min)
- New development Goverment Office (Mahkamah, LHDN, RISDA, IMMEGRATION etc) - (4min)
- Shoplots (1min)
- School (walking distance - 2min)
- Playground / recreation (walking distance 1 min)
- Tecso/ Village MALL/ Amanjaya Mall-new (6min)
- Carnivall Water Park @ Cinta Sayang (4min)

For Rent,Owner migrate.


Sapa cepat dia dapat.Aku tak fussy pun.Tak memilih sgt.Asalkan ko cepat je.Kang aku dah duduk johor baru ade yg call nk tgk rumah, malas dh aku nk balik kedah balik.Offer macam ni korang boleh dapat setiap 8juta tahun sekali je.

Dah,tu je.


update: dh ada penyewa.tk.
Terpaksa delete contact number.Usahlah call aku lagi.Dah setahun aku terkejar2 berlari angkat phone,rupanya nk tnya umah sewa.Org tu dh sewa setahun lebih dh.

22 comments:

-prathebba- said...

kak anis.... umah cantik ni!!!! ur furniture pun damn cun... bawak je la pegi johor.... sayang la

Kancilbiru said...

laa...kalau tidak boleh berjiran...eh takpa, lambat lagi aku nk balik sana...hik3..

nana said...

sayangnya nak tinggalkan rumah sendiri yg cantik..dah la perabot semua baru..mmg boleh meraung nak tinggalkan..

takpe setiap pengorbanan ada ganjarannya..yg penting dekat dgn org tersayang kan..

Chik Att said...

CA pun nak migrate gak ... ni tengah tungging terbalik mengemas

aNiS tHe BumbleBee said...

Prathebba~ohoii..patut i tgk ada visitor from US smlm.Kalau boleh nk panggil jin aladdin angkat rumah tu pegi johor.hihihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

KB~kihkih!kita jiran nanti2 la..aku pun nk pi dok johor dah..hihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

NP~murah kan?itupun ada jugak makhluk2 dari KL mintak murah lagi.kalo kt kl,dpt rumah burunglah jawabnya.

aNiS tHe BumbleBee said...

Nana~tula..syg sangat2..tp nk buat cmna...hukhuk! hihihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

CA~CA nk pindah pi mana pulak??

miss said...
This comment has been removed by the author.
miss said...

anis...jgn dapat org yg menyewa x reti nak bayaq sewa dah...nanti di angkut perabot2 yang mantop-mantip tu plak...

nway..moga p johor dgn tenang, k ;)
dok dkt ngan paad...mesti lg sonok kn ;)

aNiS tHe BumbleBee said...

As~tula..aku ada la buat agreement,copy IC apa semua.Kalo dia nk buat jahat gak,pandai2 la dia jawab kt akhirat besok.kehkeh!

cik_ah82 said...

oiiii, murahnya cek.,..aku nk sewa la boleh?hehehe..kat sini mau riban2 weh!eiiiiiiii...
tp alhamdulillah la ang dh bleh bersatu ngan cik abg ang..heheh

aNiS tHe BumbleBee said...

Bg murah2 sudah la..janji depa jaga reta aku.
ya allah..xsabaqnya..penat dah jadi ibu tinggai ni...hihiihi!

LIEZA said...

assalamualaikum kak...rumah da ada org sewa ke?

aNiS tHe BumbleBee said...

lieza-buat ms ni,available lg.ada 2-3 org yg set date nk tgk umah.marilah menyewa.hihi!

Anonymous said...

askum..saya suraya dari p.pinang..dh 2 kali call anis tnya psl twin bunglow tu..sue mmg berminat..hari sabtu ni confirm pagi kami pi tgk..mmg x sabar nk tgk didepan mata..

aNiS tHe BumbleBee said...

wsalam..hai suraya!okey..insyallah..nnti sy arrange ye..

Anonymous said...

nak jual x??

shahvanpersie said...

rumah ni still ada yang sewa tak?

shahvanpersie said...

still ada yg sewa tak?

shahvanpersie said...

rumah ni still ada yang sewa tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...