Wednesday, February 8, 2012

Topi Keledek

Sekarang ni, pagi2 ayah aku yg hantar Si Uyin pegi skolah. Kadang2 je lah, kalau aku ada hal nk keluar baru aku hantar dia. Since ayah aku hantar dia pakai motorcycle, aku nk beli helmet kecik untuk dia. Demi keselamatan...hihi..

Tghari tadi, balik dari sekolah, Uyin membebel2.

Uyin : Ibu, tadi uwan pegi banyak2 kedai..tapi semua topi keledek dah habis...ishhh..mcmana Uyin nak pegi skolah ni???

Uwan: Erm...xpelah...kalau topi keledek habis, nanti uwan belikan topi keladi lah pulak ye...

Kah!Kah! Kah!

 Abah dia sangat merana kt sana rindukan budak ni...huhuhu!

Aku ingatkan balik Malaysia bahasa melayu budak Uyin ni semakin baik. Rupanya semakin jahanam. Masuk pulak skolah cina, beratur pun jadi beratoi. Lantak laahh.. Janji Uyin konpiden...Huahuahua!!

6 comments:

|| NaFiRaa || said...

alahaiii... topi keledek dah abes yer.. comelnye! dah dekat2 dh tuh.. topi keledek ngan topi keledar.. muehehehehe

- GC - said...

topi keledek tu boleh goreng wat cucuq cik oiiii

MrsYusofhussain said...

si yusra plak sebut helemet....

aNiS tHe BumbleBee said...

Ra~tah mana dtg tah word topi keledek dia tu...hihihi!

aNiS tHe BumbleBee said...

GC~cucoq ubi dap!dap!

aNiS tHe BumbleBee said...

lia~kekekeke!helemet kelepet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...